Mamma+2 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Nå har mitt Digitale kamera blitt lite samarbeidsvillig her- og lager dårlige bilder.- så er på jakt etter et nytt- noen tips om et billig og bra kamera? Skal være enkelt og greit å bruke, uten mye valgmuligheter- kun brukes til vanlig hjemmebruk....Aller helst nettbutikk- Tips mottas med takk.
Leeloo76 Skrevet 25. august 2008 #2 Skrevet 25. august 2008 Kan anbefale Casio Exilim, det selges vel for rundt 2000 nå, 12 mp. Tror det finnes en rimeligere versjon med litt færre pixler. Det er en del forhåndsinnstilte settinger som er greie å ha innimellom. Jeg kjøpte et slik til mamma, og det er sååå mye bedre enn mitt Nikon, kommer til å kjøpe et selv når jeg får råd. Kan også ta opp film, kjekt hvis man ikek har videolamera. Kvaliteten blir faktisk helt ok. Vil tro det finnes flere nettbutikker som har det. Skjekk på Kelkoo.no og Elkjop.no.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2008 #3 Skrevet 26. august 2008 mpx.no og komplett.no har veldig mange digitalkamera som er rimelige og bra, f.eks canon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå