Love my kidz Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Min gutt er 13 mnd og har en god måltidsrytme: Frokost: Grøt og vann, av og til smaker han på brødskiva mi i tillegg. Lunsj: 2 brødskiver og 220 ml kumelk Middag: Av og til middagsglass, av og til det samme som vi spiser, saft eller vann til drikke. Mellommåltid: yoghurt eller fruktbeger eller banan. Kveldsmat: Grøt og vann + tran. Enn hos dere da??
"spire nr 2 i magen" Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 HI her med nytt nick. er litt usikker på hvordan jeg skal ha det. min er 7 månder til nå har frokosten vært melk og grøt. lunch frukt og vann middag middags glass og melk og melk og grøt. men har funnet ut at jeg skal bytte litt på det det, ofr det første drikker hun seg mett på melk og derfor får vi ikke i henne så mye grøt. så er skal vi begynne med brød og melk melk og frukt og av og til grøt middag glass og vann og grøt og melk.
Malla86&Amalie07 Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Får litt pupp før me står opp frukost: 2 skiver + juice lunsj: youghurt+kjeks+vatn middag: middagsglass+vatn kvelds: 3 skiver+juice/kumelk mi jenta blir 14 mnd i helga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå