Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 jenta mi har alltid sovnet av seg selv om kvelden, men nå har hun funne ut at hun kan reise seg i sengen.. hehe, selvfølgelig er dette gøyere enn og sove.. hun reiser seg og står der og begynner og HYLE! etter en stund. jeg må sitte der inne for at hun skal ligge, men reiser seg mye da og. skal jeg gå inn og legge hun ned og gå ut igjen? eller bare vente til hun slutter og grine??? akkuratt nå sitter hun og snakker med seg selv.. hehe, takk:)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Gå inn, legg henne ned, si 'nå er det natt, du må du sove' - gå ut igjen. Når hun hyler, gå inn igjen, gjør det samme igjen - gå ut igjen. Fortsett slik om det så tar hele kvelden! Ikke bli sittende der inne, da lærer hun jo at dette er en morsom lek og jeg kan få mamma til å sitte hos meg, så gøy... Du må holde ut lenger enn henne, tilslutt vil hun sovne, og blir det samme regla imorgen kveld så fortsett på samme måte. Gi henne ingen oppmerksomhet utover rett og slett å legge henne ned og si nå er det natt nå må du sove. Dette har funket veldig bra hos oss hvertfall. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 ok, men skal jeg gjøre det når hun "snakker" også? eller bare når hun griner? takk for svar:)
Mor&barn Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 jeg pleier kun å gå inn om han gråter. Da legger jeg han ned,sier natta og går ut igjen. Noen kvelder trenger han litt tid på å finne roen, men så lenge han bare prater meg seg selv syntes jeg iallefall det er greit. Sovnersom regel etter litt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå