Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er.......

Jeg er veldig spent og litt overfokusert. Regner med at spiren ikke sitter denne gangen, men håper veldig. Venter ikke mens i uke 38, så det er en stund til det også.

Tenk at så mye skal klaffe for å lage en bitteliten babyspire. Min strategi er å gjøre en ny ting for å bedre muligheten for å lage baby for hver prøveperiode. Denne første perioden er planen kun sex...hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette er min første ordentlige pp. Brukte ikke prevensjon forrige måned heller, men siden mannen reiser mye, fikk vi bare hatt sex etter at el var overstått. kaller det derfor ikke en pp. denne gangen har jeg hatt sex de to dagene jeg først fikk utsalg på testene.. men ikke den siste og dagen etter... neste gang prøver jeg i såfall det (visste ikke at man først har eggløsning når testen akkuraat blir negativ igjen men det blir ikke før om to mnd igjen, for mannen er bortreist neste periode igjen!

Skrevet

du igjen?

Nr 2? Eller 3? Fikk du på høsten 2006? Synes jeg kjenner igjen nickt ditt fra da...

Skrevet

Husker også det nicket fra et eller annet sted:-)

Er vel i 2 pp,sånn rent teknisk,men med sex èn eneste gag (og utenfor EL) i første pp,så er vel dette egentlig første ordentlige. Typisk nok er mannen min bortreis også denna gangen,men har enda ikke fått positiv EL-test,så får satse på at jeg ikke får det før til neste helg,hehe. (helt uberegnelig syklus etter fødsel)

Lykke til dere andre!

Skrevet

Er vel egentlig i1 pp jeg også. Har vært uten prevensjon i svært mange år, så egentlig rart at jeg ikke har blitt gravid selv om vi de årene har unngått el så godt som mulig (har svært regelmessig syklus). Men jeg er redd for at siden det har gått bra uten prevensjon i så mange år så er det fordi jeg ikke kan. Man blir jo ikke yngre med årene heller. Sambo og jeg begynte sånn smått og prate om baby rundt påsketider, men pga praktiske ting mtp bosituasjonen ble vi enige om at det ikke villle være bra med noen baby før utpå våren/sommeren 09, så får vi se da... Jeg tror det blir betydelig mer enn denne ene pp på meg. IKM på lørdag om en uke, er spent, men egentlig regner jeg med at så mye flaks som at det sitter på første skikkelige forsøk har man bare ikke...

Skrevet

Hei!

Jeg er i 1pp! Fikk TR 4/8 (man uke 32). Men har ikke hatt stabil syklus siden p-pille stopp i mai. Hadde først 28 dager så 40 dager...

Vi har hatt sengekos gjevnt nå og kommer til å ha det frem til TR forhåpentligvis ikke kommer:P Bruker strategien kun sex vi og:) Tar i bruk sterkere saker (EL-tester) hvis ikke spiren sitter.

Gleder meg så utrolig til å begynne å teste!! Skal teste et par ganger i uka fom neste uke. Er skikkelig klar for å få en spire i magen!

Skrevet

Jeg er også i første prøveperiode. Bestemte oss i natt for å prøve på en til:-)

Satt på første forsøk sist, men jeg regner vel egentlig ikke med at jeg skal være like heldig denne gang.. IKM 16. sept.

Skrevet

Jeg er i min første pp. Hadde pos EL test 20-21 aug. veldig spend :-D

Skrevet

jepp:)

1. pp på nr 2 her da. Prinsen er 15 mnd og vi vil ikke vente for lenge med å prøve igjen etter 18 pp før prinsen satt sist.

Skrevet

Hei hei.

Min første periode, selv om jeg håpet at det hadde klaffet sist måned :) Har en gutt på to mnd fra før, så det passer fint å få til en til nå. Er bare redd for at mine 32 år skal gjøre det værre å få til eller at noe skal gå galt. Vet at mange er eldre enn meg og prøver på barn, men man gjør seg jo noen tanker om egen alder når man leser statistikken. Tror det er viktig å tenke positivt, gjøre seg attråverdig og sørge for at mannen virkelig får lyst på rett tidspunkt ;)

Skrevet

Jeg er også i 1.pp nå. Har IKM ca 7.september, så blir spennede! Har hatt superstabil syklus de siste 5 mnd ca, så håper vi traff på forsøket tidligere i dag hehe :)

Har en gutt på snart 3 år fra før.

Skrevet

Jeg er også i min første pp:-) Dette blir spennende:-)

Skrevet

Har du et barn på 2 mnd og holder allerede på å lage en til? Imponerende.

Skrevet

hei hei.

æ e i 14pp.. å venter tr 28-29 august...blir litt sprø av den hær prøvinga.. å e litt dritlei no. så kommer tr denne gangen så blir d legetime. har en sønn på snart 12år.. mista i 3månde før 3år sia.. så no e d på tide hær.. har hatt masse symtomer hær ; hele forje uke (34) har æ vert morrakvalm,stikking i magen.trøtt. men i dag mandag morgen hadde æ smerter i magen skikkelige mensen smerter, så den kommer nok denne månden åsså.. hmmm ... eller grrrr...

Skrevet

Heisann,

Jeg er også i min første pp etter MA for en uke siden. Aner ikke når IKM er siden det er knapt nok en uke etter utskrapning, men kommer til å starte med prøvingen igjen til helgen... Har så utrolig lyst på en liten en i magen igjen!

Sist gang klaffet det når jeg brukte Clearblue fertility monitor så kommer nok til å bruke den igjen oxo dersom jeg ikke blir gravid ved første forsøk nå da :-)

Skrevet

jeg er :D gleeeder oss masse masse og håper vi klarer det på første forsøk, men vi får nå se ;)

Skrevet

Jeg er!! sluttet på cerazette for en uke siden, så vi er helt i startgropen...fikk mensen på onsdag allerede, så jeg håper håper det er et tegn på at syklusen min er i gang igjen og at jeg får tilbake EL om noen dager... Krysser fingre!

Har en gutt fra før. 3 år.

Skrevet

Jeg er også..

Har en gutt på 3 1/2 år, så nå er det virkelig på tide synes jeg.. Har hatt spiral, så har ikke peilig på syklusen min enda.. Håper bare den stabiliserer seg fort.

Skrevet

hepp....

en sønn på 19 mndr, og KANSJE en spire på vei?? Hvem vet?:)

Men skal vel mye til for MIN del at det klaffer på første.... Har iallefall fått det til et par dager før el og på el-dagen, så da får vi se:)

Masse lykke til dere andre og:)

Skrevet

Jeg er også i første prøveperiode! Veldig spent... Har to barn fra før, og er blitt gravid i alt tre ganger (hadde en SA mellom de to). To av gangene er jeg blitt gravid på første forsøk! Så det er håp i hengende snøre, jenter. Samtidig innser jeg at alderen taler imot at jeg skal lykkes så raskt denne gangen. Jeg er 37, og dermed ikke helt i min beste alder lenger...

Lykke til, til Fertila og alle dere andre!

Skrevet

Jeg er...

Fikk TR den 6/8 etter å ha tatt ut H.spiralen. Vi har en fra før på snart 3 år. Og har vi like flaks denne gangen som med førstemann, så blir jeg gravid nå.

Vår strategi kun sex :D Så får vi se hvor lang tid ting tar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...