Gå til innhold

Dette er noe av det verste med sørstatene:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj hadde holdt meg inne jeg også!

Skrevet

Iiiiiiiiik!!! Og jeg som HATER edderkopper... kommer til å drømme om stygge kryp i hele natt.... Grøss!!! :(

*skriver sørstatene opp på lista av steder jeg aldri skal plasere min kropp*

Fysjameg!!

Skrevet

Diameteren er som ei fyrstikkeske.

Jeg ertet en i sted, og da begynte den å gynge fort frem og tilbake med hele nettet. (pirket på den såvidt med enden av ei veldig lang tang)

Jeg synes de er skremmene, men samtidlig fasineres jeg av dem. Jeg strever med å ikke være redd edderkopper, og prøver å tvinge meg til å se på dem helt nært opptil. Jeg kan ikke gå sånn resten av livet, å være redd insekter...

Skrevet

he, he... Mamma rensket ovnen for aske i går, hadde asken i en bøtte. Hun gikk ned trappa for å gå ut med asken, plutselig oppdager hun en edderkopp på armen sin... hyyyyler til og kaster bøtta fra seg! Asken klarte hun å spre over to etasjer og i hele trappa. :o) Kan tro jeg lo:O) Lo ikke så mye da jeg måtte hjelpe henne å vaske halve huset etterpå... :o(

Ikke lett med edderkopp-fobi nei.

Skrevet

Bah, jeg vil ikke se engang. Jeg er fortsatt nervevrak etter det som skjedde natt til i går. Jeg holdt på å mate kattene da jeg merker en bevegelse. Ser ned på brystet mitt og der går det faen meg en svær edderkopp! Jeg hylte så jeg vekket hele nabolaget, og de fire kattene som trodde de skulle få mat ble helt piperensere og løp sin vei i ren angst!

Og jeg sliter enda. Vurderer å ringe noen folk i hvite frakker som kan gi meg en sprøyte av et eller annet slag=( *angst*

Skrevet

Yææk!

Hadde også holdt meg innendørs ja!!!

Syns de er rimelig ekle de vi har fått til gårds som er omtrent som en tommelfingernegl i kroppen. De kom med halmballer fra sørtrønderlag forresten. Lysebrune med et gul/beige kryss på ryggen. Men de kommer heldigvis ikke inn i huset. Akkurat nå har de fått babyer i fjøset. DEt MYLDRER av nett der med bitte bittesmå edderkopper i. hundrevis i hvert nett ser det ut for. Æsj.

Grøss. Lider av edderkoppskrekk. Agettellerannafobi. Men har jobbet med meg selv, så nå kan jeg faktisk se på dem uten å få hetta. Klarer å fangen en også og få den ut av huset om jeg er nødt..

Men hadde sikkert dødd på flekken om en sånn der ting som du har utfor huset ditt dukket opp her ja.

Skrevet

They are FUN to watch? hehe

Den ene fanget ei diger gresshoppe her en dag, og det var litt av en kamp.

Det står at de er harmløse for mennesker, og ikke farlig. Men ÆSJ, de ser farlige ut...

Skrevet

stakkars fuglen... =o/

Skrevet

Ja..du får passe på minstemann NL så "klappeklappene" (les edderkoppene, lillemor her som kaller de det siden de _klatrer_ ;o9) ikke prøver seg på han!

Jeg er bare glad jeg ikke bor i australia jeg, var snakk om å skulle flytte dit når vi barna var små... *grøss*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...