Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Damen er sprek. Hun er femti år og har født to barn. Men jeg blir ikke imponert over ei som ikke respekterer at hun er født på 50 tallet og IKKE ER 20 ÅR!! Hva syns vi om at hun oppfører seg som en fjortis?? Og kler seg som en?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hva definerer du som oppfører seg som en fjortis og kler seg som en? Du tror kanskje ikke det er en smule forskjell fra å være en slik mor du er i forhold til hva madonna er, da i oppførsel og klær. I forhold til kjendisstatus, bosted og da så klart pengebeløpet?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg blir lite imponert over enkelte som henger seg opp i andres klesstil!
ScaryMama Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg kan ikke fordra madonna. Jeg liker et par av de eldre sangene hennes, men jeg syns at hun har blitt ganske ufordragelig. Jeg liker ikke stemmen hennes, den er kjedelig og lite fin. Jeg liker ikke de nye sangene hennes, jeg liker ikke den rare akksenten hun tillegger seg, jeg liker ikke måten hun danser på, og jeg er lei rompa hennes;) 4 minutes kunne ha vært en veldig bra sang, men hun ødelegger den med den fæle stemmen hennes. Det er min mening;)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Jeg synes det er patetisk md det opererte trynet hennes og at hun sitter å skrever på bilder når hun er femti år. Livredd for å aksepter alderen sin virker det som. un har alltid vært best på PR, og har lite talent, og derfor har hun alltid brukt andre talenter som har vært populære. Nå sist var det Justin Timberlake, men sangen ble ikke noen stor hit fordet. Forige gang var det Britney, men Britney var allerede på vei nedover.
Amanda- Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 jeg liker ikke madonna personelig.. men hun er fakta ett moteikon! =P
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Ja... Hun er flink det skal hun ha, men oh my god jeg er lei av å se den (50 år gamle!) dama sprike rundt i trusa med de senete lårene sine.... Jeg blir faktisk flau på hennes vegne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå