Lillevenn33 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg trodde kanskje at EL skulle komme på rundt dag 14 nå at jeg går på Pergo. Men nei da, nå er det dag 20 og fortsatt ingen tegn til EL. Jeg må innrømme at jeg er lei nå! Jeg trodde Pergo skulle være vidunderkuret. Jeg pleier å få EL rundt dag 30 av meg selv, noen ganger rundt dag 25. Så det er nok ikke vits for meg å bruke Pergo hvis EL er like forsinket som uten Pergo....Ja ja, jeg ble nok for optimistisk....
AngelWichBaby Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Heia! Har hørt pergo kan "sinke" eggløsning og mens .. Eller kansje du trenger høyere dose. Selv har jeg gått på trippel kur.Fikk veldig sen eggløsning,og ikke disse typiske eggløsnings symtomene som slim og ømme bryster, og et sinne uten like .. he he ..men det funket ikke på meg. Første gang jeg prøvde våkent jeg hver natt av hete tokter. Men kroppen er ikke lett og forstå seg på alltid, så eggløsningen kan jo ha vært der, men ikke gitt deg de "vanlige"symtomene du ha elles når kroppen ikke blir stiumulert!)
Lillevenn33 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. august 2008 Ja, det kan hende jeg trenger en høyre dose siden jeg gikk på en enkel kur. Jeg tror ikke jeg har hatt EL siden tempen ikke har gått opp enda. Det er få andre tegn, EL slim eller ømme lysker, har jeg heller ikke. Akkurat som om kroppen min har stoppet opp isteden for å ha blitt stimulert! Jeg har egentlig ikke lyst til å prøve dobbel eller trippelkur, siden jeg tross alt får EL av meg selv, bare ikke like ofte som "normale" kvinner. Jeg fikk også hetetokter og hodepine av de og er jo redd for å få tvillinger. Jeg har til og med blitt gravid uten Pergo en gang før (fullført svangerskap). Så jeg blir nok gravid av meg selv etter hvert, må bare smøre meg med tålmodighet Veldig veldig vanskelig det med tålmodighet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå