Gå til innhold

Oi! Gjør dette noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir havregrøt med ris og hvete til baby på 4 mnd, er nettop startet med smaksprøver. Men har blandet med mme istede for vann som det står på pakken. Kan det få uheldige følger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør du meg så sier jeg at nei, det gjør ikke noe...

Skrevet

At du har gjort det noen ganger går nok helt fint. Men nå som du har oppdaget det, ville jeg ikke fortsatt. Det kan fort bli for mye næring for babyen din.

Skrevet

hva grøt er det da?? er det grøt til 4 mnd??? begynn med mais grøten, den er god.

Skrevet

Ikke gjør det mer iallefall. Barnet skal ikke ha mer mme i grøten enn det som er der fra før.......

Skrevet

For 4 mnd såklart! Babyen min likte ikke maisgrøt så veldig, likte enda bedre havregrøten. Gjør det noe da? HI

Skrevet

jeg bryr meg ikke om hva du gir ungen din=) MEN ble veldig nyskjerrig på hva grøt du gir. skal ikke alle 4 mnd grøt blandes me melk då? eller?

Skrevet

Tydeligvis ikke havregrøten... : ) HI

Skrevet

hva merke.. hipp? småfolk..?? eller?=)

Skrevet

Når grøten skal blandes med vann (å hvetegrøten er vel den eneste grøten fra 4 mnd. som skal blandes med vann), så er det fordi det er mme i den fra før.

Det er nok ikke dirkte farlig å gjøre det, men jeg ville også stoppet å gjøre det nå som du har sett det. For mye mme kan gi babyen din hard mage..

Skrevet

Mini her likte heller ikke mais grøten, men det finnes en risgrøt også som skal blandes med mme. Denne likte han =) Bare et tips =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...