Meg og knoll&tott Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Jepp:) Er meget stolt av meg sjøl:)
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Så flink du er! 3. dagen er som oftest verst, så da er du på god vei! Lykke til videre! Skal krysse fingrene for at det fortsetter like bra
Meg og knoll&tott Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Takk for det:) Merker no, at jeg er glad jeg ikke har røyk i huset... Den gode "no er ungene i seng røyken". Men skal nok klare det!!!
Meg og knoll&tott Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Er så gøy med motivasjon:) Takker takker:)
mamma og godguttene Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Så bra :-) Her er det 1 1/2 uke siden vi sluttet, slettest ikke så vanskelig, men er enig i at den "ungene er i seng" røyken er den som er verst å kutte ! :-)
Meg og knoll&tott Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 godt vi er flere:) Går sånn jevnt over rimelig greit:) Og kan snart begynne å glede meg over pengene man sparer:)
Synnøve_Solbakken Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Gratulerer! Er det ikke deilig å være kvitt røyken? Stå på, du klarer deg fint uten
ifie Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Flott! Da er vel de fysiske abstinensene for lengst over? Lykke til videre!
mam <3 Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Så flink du er! På denne tiden om 2 uker tar nok jeg min siste røyk også!
maiprinsen Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 Stå på jente! Dette klarer du! ;-D Synes du er flink når du har valgt å kutte røyken. *klem* Det er jo det største steget. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå