Gå til innhold

3.dag uten røyk:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

går jo kjempebra:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp:) Er meget stolt av meg sjøl:)

Skrevet

Så flink du er! 3. dagen er som oftest verst, så da er du på god vei! Lykke til videre! Skal krysse fingrene for at det fortsetter like bra ;)

Skrevet

Takk for det:) Merker no, at jeg er glad jeg ikke har røyk i huset... Den gode "no er ungene i seng røyken". Men skal nok klare det!!!

Skrevet

Du er superflink!

Dette klarer du ;o)

Skrevet

Er så gøy med motivasjon:) Takker takker:)

Skrevet

Så bra :-)

 

Her er det 1 1/2 uke siden vi sluttet, slettest ikke så vanskelig, men er enig i at den "ungene er i seng" røyken er den som er verst å kutte ! :-)

 

Skrevet

godt vi er flere:) Går sånn jevnt over rimelig greit:) Og kan snart begynne å glede meg over pengene man sparer:)

Skrevet

Gratulerer! Er det ikke deilig å være kvitt røyken? Stå på, du klarer deg fint uten :)

Skrevet

Flott! :) Da er vel de fysiske abstinensene for lengst over?

 

Lykke til videre! :)

Skrevet

Så flink du er! :) På denne tiden om 2 uker tar nok jeg min siste røyk også! :)

Skrevet

Stå på jente! Dette klarer du! ;-D Synes du er flink når du har valgt å kutte røyken. *klem* Det er jo det største steget. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...