Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Mannen min gjør det hele tiden, blir så kvalm! Men han tar nok ikke til seg det jeg sier.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Nei..han bruker papir. Her i huset er deg jeg som står for nesepillingen.
ScaryMama Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Piller ikke de fleste seg i nesen? Og er det noe å bli kvalm av?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 min gjør de og jeg brekker meg vist jeg ser de... greit alle gjør de men gjør de så ikke andre ser de.... han bryr seg ikke om hva jeg mener om den saken...
☆lieela Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Haha, nei...ikke så jeg ser det iallefall!! (Der fikk jeg noe å tenke på...hehe)
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Aner ikke hva mannen min gjør jeg..men jeg piller meg i nesa når ingen andre ser meg, det gjør sikkert han også og de aller fleste andre her inne kan jeg tenke meg...så iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik ! så ekkle vi er!!!!!
mamman til flere Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 He he, det gjør han sikkert. Det gjør jeg, i allefall. Hvis jeg kjenner at jeg har en svær buse i nesa, går jeg på do og tar den ut. Går det ikke med papir, peller jeg den ut og vasker henda. Enkelt og greit. Synes det er verre om den skulle henge i nesa en hel dag.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2008 #9 Skrevet 25. august 2008 Jeg pleier å pille min samboer i nesa,bare hyggelig d :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå