bambi på isen Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har vært alene med mine 3 pøbler siden natt til fredag, de har heldigvis blitt flinke å sove (noe de ikke var for 6 mndr siden), så akkurat den biten har vært greit. Men det er jammen travelt med 3 små hjemme alene en hel helg. Ungene er 7, snart 5 og snart 3 år, og hver morgen skal de to eldste måle krefter og slåss (gutter). Vi har vært ute og gått turer, hatt skattejakt, jeg har prøvd å rydde å brette klær osv. Er ganske så sliten nå idag kjenner jeg, så jeg krysser fingrene for at flyet kommer når det skal 00.30 inatt, sånn at jeg får han hjem og han kan hjelpe meg med å få ungene ut døra i morgen tidlig;-) Hva gjør dere når dere er alene med ungene en hel helg?? Underholder dere dem, eller lar dere dem leke selv?? Føler at jeg kanskje har gjort litt lite, men hadde en del andre ting jeg skulle gjøre også, har tross alt jobbet hele uka, og huset så jo ut deretter. Begge svigerinnene (søstrene til mannen min) mine reiser hjem til foreldrene sine for å få hjelp av dem. Deres unger er jevn gamle med våre.
yasmina Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg har ikke vaert hjemme alene en helg med mine tre enda:), men ser saavisst ikke for meg aa underholde dem en hel helg. De maa nok klare seg litt selv ogsaa Hva er det din mann har vaert ute paa da ?
bambi på isen Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Han har vært på gjennforenings fest, jobba i forsvaret tidligere, så rett etter at vi kom sammen i 97 reiste han som befal til bosnia. Så nå har de mimra og sett på nytt utsyr osv. Han har fått tilbud om jobb også, men tror ikke det blir noe av det, er ikke interesert i å ha han i utenlands tjeneste nå med 3 små. Hvordan går det med det da?? Gratulerer så mye med minste mann, vokser og trives han?? Blir det flytting tilbake til gamle landet på dere snart??
yasmina Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Skjoenenr godt at dere ikke vil ha utenlandstjeneste med 3 smaa nei... Her gaar det ganske greit, mini har slitt litt med aa legge paa seg og faar baade pupp og tillegg naa.Skal paa ny vektkontroll i morgen saa haaper han legger godt paa seg da. Ellers saa er vi midt i forhandlinger om ny jobb naa, baade i Norge og her saa faar vi se hva det blir til. Vet ikke noe enda...
solemio Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg har riktignok bare 2, så jeg vet ikke helt om jeg kan svare.. De har blitt 7,5 og 6 år, og mannen min er med jevne mellomrom på turer av 2 ukers lengde. Det syns jeg er ganske slitsomt, men vi finner alltids en ny rutine på ting mens han er borte. Gutta er heldigvis ganske selvstendige,- de kler seg og smører matpakker, gjør lekser, etc uten at jeg trenger å mase om det. Helger uten mann er litt styrete, men vi pleier alltid å komme oss ut på tur (mindre slåssing både under og etter turen, om ikke før), vi pleier å bake og vi pleier å finne venner av store og små som vi besøker. Litt mer kino og sånn også. Min svigerinne pleier også å løpe hjem til mamma når mannen er borte en ettermiddag. Jeg kjenner at jeg koser meg en hel del alene med gutta,- og gleder meg veldig til mannnen er hjemme igjen. Du har vært flink, isbjørndama!
bambi på isen Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 Har vært litt kos å være alene med dem, men tror nok det blir lettere om enda et år;-) Da kan jeg vurdere om jeg skal ta dem med på kino, orker ikke det akkuart nå når minste jenta er så liten. Nå skal jeg få minsten i seng, så står guttene for tur;-) Når de våkner imorgen tidlig så er forhåpentligvis pappaen hjemme igjen;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå