Gå til innhold

noen med med instep sin tvillingvogn her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! vi vil gjerne bytte ut min søskenvogn med noe lettere og vi fant da den billige instepen i butikken. De kunne ikke gi meg noe særlig info om den og ikke finner jeg noe særlig på nett heller så jeg ettespør erfaringer.

Er den helhetlig ok?

Plass til vognpose?

Lett å legge sammen?

ok regntrekk?

går inn dører og slikt?

bevegelighet med tre hjul?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. vi har denne vognen og er veldig fornøyde med den, bestilte den på nettet. den er veldig lett å trille, veier nesten ingenting. begge setene kan legges ned til full liggestilling og det går fint med vognpose oppi. jeg har brukt både softbag og skinnpose oppi, hver for seg selvsagt. den går fint inn dører og regntrekket er veldig bra. ulempen med den er at det ikke er svingbart forhjul, men den er så lett at det ikke har vært noe problem for oss. og så er ryggene litt liggende på sitt mest "oppreiste", det var noe jenta vår på 3 ikke likte. men det løste vi med å legge ei pute bak selve trekket på ryggen, da sitter hun fullt oppreist.

alt i alt så er vi veldig fornøyd med den. bruker den hver dag til barnehagen. lett og god å trille. det her håndbrems på den som er genialt i litt bratte nedover bakker. og så er det et sånt sikkerhetsbånd/sele på som du har rundt hånden når du går.

konklusjon: vognen kan anbefales på det sterkeste. billig og bra!

Skrevet

Takk skal du ha. Kan ikke finne bredden på den noen steder. Kanskje 76cm siden den går inn dører.

Din vipper altså ikke bakover slik en mamma fortalte meg.

Skrevet

Noen andre. Må da være noen med slik vogn???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...