Gå til innhold

Sy i strikk på buksebeinet...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal sy i strikk nederst på buksa mi, for å få litt "puff" i den. Men hvordan gjør jeg det? Syr jeg sammen strikken først og bretter buksekanten rundt? Eller syr jeg kanten først, trer i strikken og syr igjen etterpå?

Litt dumt spørsmål kanskje, men jeg har aldri gjort dette før :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du heldig kan du bare tre i strikken i falden på buksa. Ved hjelp av sikkerhetsnål. Dvs. åpne litt i sømmen, tre i strikk og knyt den på passe vidde:)

Skrevet

Det funka! :) Tusen takk! Men vet du hvordan jeg må gjøre det når det ikke funker? Sånn til en annen gang...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...