Gå til innhold

Hvilke sanger liker barnet/barna dine?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Schnuffel / snuggle bunny

Det meste av røyksopp

Jakarta- one desire

Byggmester bob

Skrevet

Lille petter edderkopp.. Hun elsker den sangen og har lært seg og gjøre sånn med hendene når edderkoppen klatrer..

Skrevet

Junior liker nøtteliten, mye Metallica, Beatles, Muse, Tool, Korn og Pink Floyd :P

Skikkelig rock/metal-gutt, med andre ord :)

Skrevet

Hun synger mye på "hjulene på bussen" om dagen :)

Ellers går det mye i:

Bæ bæ lille lam

Idas sang (Fra Emil)

so ro lille mann

Og mange sanger som de synger i barnehagen men som jeg ikke kan :)

I tillegg så er hun veeeeldig glad i bob marley og det finaste eg veit med hellbillies :)

Om den sangen kommer på eller noe med bob marley får vi pent beskjed om å være stille hehehe..

Skrevet

Her har det gått i Dyreparken sangen hele sommeren, helst minsta som skal høre den da.. Eldste jenta elsker alt av Justin Timberlake, gode rytmer å danse til=)

Skrevet

Lille Petter Edderkopp, Hode Skulder Kne og Tå, Tommelfinger osv.

Egentlig alt som har bevegelser til. Hun er kjempeflink til å huske bevegelsene.

Skrevet

Fem små aper de hoppet i seng

Apekatten onga bonga

boogie boogi

Skrevet

Min er syv mnd, og av en eller annen grunn er det "happy birthday to you" som er favoritten :) Da smiler han absolutt alltid.

Skrevet

Han er bare 4 og en halv mnd så han liker det jeg synger stort sett :-) men favoritten er den fiskesangen "har du hørt historien om de tre små fisk..., og så liker han også "lille petter edderkopp", "bæ bæ lille lam", nattasangen hans, "ro ro til fiskeskjær", osv egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...