ScaryMama Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Schnuffel / snuggle bunny Det meste av røyksopp Jakarta- one desire Byggmester bob
Lille L Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Lille petter edderkopp.. Hun elsker den sangen og har lært seg og gjøre sånn med hendene når edderkoppen klatrer..
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Junior liker nøtteliten, mye Metallica, Beatles, Muse, Tool, Korn og Pink Floyd Skikkelig rock/metal-gutt, med andre ord
Gjest Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hun synger mye på "hjulene på bussen" om dagen Ellers går det mye i: Bæ bæ lille lam Idas sang (Fra Emil) so ro lille mann Og mange sanger som de synger i barnehagen men som jeg ikke kan I tillegg så er hun veeeeldig glad i bob marley og det finaste eg veit med hellbillies Om den sangen kommer på eller noe med bob marley får vi pent beskjed om å være stille hehehe..
Mammarama=) Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Her har det gått i Dyreparken sangen hele sommeren, helst minsta som skal høre den da.. Eldste jenta elsker alt av Justin Timberlake, gode rytmer å danse til=)
Silje og Vaniljebollene Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Lille Petter Edderkopp, Hode Skulder Kne og Tå, Tommelfinger osv. Egentlig alt som har bevegelser til. Hun er kjempeflink til å huske bevegelsene.
jordbær mathilda Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Fem små aper de hoppet i seng Apekatten onga bonga boogie boogi
RødRev Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Min er syv mnd, og av en eller annen grunn er det "happy birthday to you" som er favoritten Da smiler han absolutt alltid.
mamiladi Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Han er bare 4 og en halv mnd så han liker det jeg synger stort sett :-) men favoritten er den fiskesangen "har du hørt historien om de tre små fisk..., og så liker han også "lille petter edderkopp", "bæ bæ lille lam", nattasangen hans, "ro ro til fiskeskjær", osv egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå