august o8 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei! Kan noen hjelpe meg? Det er så flaut å ringe til føden og rope ulv! Jeg hadde for en uke siden veldig vonde kynnere/svake rier. Det stoppet opp da jeg la meg. Nå har jeg gått med mensmurringer en del dager, men i dag har det virkelig tatt seg opp!!(Etter en runde i høyet i går;) Har hatt skikkelig vondt i hele dag og så får jeg noen tak med ujevne mellomrom der det blir skikkelig vondt,menssmerter som sprer seg bak i korsryggen! Mellom takene er det også vondt, men ikke så ille. Det har kommet masse blankt slim(sorry) i hele dag og nå de siste gangene har det vært blodspor i det! Ekkelt! Kan dette være en start? Håper det, for det blir grusomt å gå sånn i mange dager uten at det skjer noe. Har 6 dager igjen til termin... Håper noen kan svare...
Snupp@ med 3 barn Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Høres ut som om det kan være noe på gang ja. Ville ringt føden jeg. Massse lykke til:)
august o8 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Takk for svar! det er bare det at jeg ringte til føden forrige helg også, og da fikk jeg beskjed om at riene kunne være så vonde at en må puste seg igjennom de.. Og det er jo ikke akkurat sånn enda, bare de verste menssmerter hvis dere skjønner! Og de kommer skikkelig uregelmessig!
august o8 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg har forresten hatt brennende smerter i puppene de to siste dagene, som også kommer og går!! Au...
Snupp@ med 3 barn Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Du kan jo vente litt å se om det tar seg opp. Er gjerne greit å vente til rier er regelmessige. Ca 5 min mellomrom. Litt anpå hvor langt du har det til føden da:)
kriztie Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Åååå da er vi to;o) Min gikk i morrest, har skrevet et innlegg litt lenger ned her.. Riene mine gav seg etter 5-6 timer;( Nå kjenner jeg bare at jeg har skikkelig strekk i begge sidene framme på magen hele tiden, disse er da ikke vonde. Å klarer ikke å gå helt, kjennes ut som at noe er på tur ut! Håper virkelig det skjer noe i løpet av natta! Har ikke ringt føden, om det ikke skjer noe mer så venter jeg til onsdag, har da kontroll hos jordmor. Men jeg kjenner at kroppen er helt anderledes idag! Tro om vi får vår lille iløpet av dagen/natta?!
august o8 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Jeg krysser begge hendene for oss i kveld! Nå har jeg alt fra 6-11 min mellom mine tak! Blir kortere opphold mellom dem hvis jeg beveger meg, da er det ganske vondt nå! Men hvs jeg slapper av på sofaen roer det seg litt! Når har du termin da,kriztie? Jeg har til lørdag. Uff; dette begynner å bli vondt!
kriztie Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Ååå heldig du;o) Håper min kommer strekere tilbake! Har termin på onsdagen jeg. Skal da til jordmor på kontroll, så hvis jeg ikke har født før den tid skal jeg be henne hjelpe meg i gang!
Miniogmy Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 ring og snakk med føden du!! fortell hva dem sa!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå