Gå til innhold

Barn med en mann som har barn fra før

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig å få barn med en mann som har barn fra før?

Dattera er hos oss annenhver helg, men er selvfølgelig hans lille øyensten for det.

For meg ser det ikke ut som om han har plass til flere barn i livet sitt selv om han har sagt at han vil ha flere.

Men hvordan er det å måtte dele faren til sitt eget barn med et annet barn som han har med noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter min nr 1, mens sambo har en fra før. Hos oss er det ingen betenkeligheter med det. Sønnen hans og mammaen til gutten synes det bare er moro. Og så er både jeg og sambo klare på at begge barna skal behandles likt:)

Skrevet

mn sambo har 3 fra før og jeg ei og nå venter vi vårt felles barn. det er ikke noe skummelt for oss, og vi er enige i at alle 5 skal behandles og oppdras likt. tror ikke han blir noe mer glad i den ene eller den andre. han setter sine likt med mi allerede, så ser ikke at vår skal behandles på noen annen måte heller.

ville stolt på mannen din jeg når han sier han ønsker barn med deg, skal se han blir like glad i det barnet som det han har fra før :)

lykke til!!

Skrevet

Takk for svar :) Er vel bare det at jeg ikke er vant med barn og ikke vant med å være forelder, ønsker jo at vi skal kunne bli en lykkelig familie alle sammen :)

Skrevet

Vi har egentlig planlagt å vente med barn til moren til datteren fikk nytt barn først, sånn at datteren fikk venne seg til å ha et "heltids-søsken" og kunne få litt "fri" når hun er hos oss. Nå er moren gravid, så da går det sånn som vi har tenkt. Da går det nok et år til eller to eller tre før vi får et felles. Jeg syns bare at barn er skummelt, men det har nok med at jeg ikke er helt klar for egne ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...