Mayken Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 En sprell levende liten baby, sparket og var veldig aktiv i magen min. Helt fantastisk å se:) Legen mente jeg var 13+0 altså 2 dager lengre enn antatt. Alle dager teller når man sliter med ekstrem svangerskapskvalme, 2 dager nærmere finere dager. Men kommer til å gå ut i fra mens termin frem til ordinær ultralyd
mammaen til 2+1 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 idag faktisk.. vært på legvevakten da? Gratulerer! Det er helt fantastisk å se den lille babyen som ligger inni der.. helt perfekt. =)
mini nr to på vei Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Så gøy Gleder meg veldig til ultralyd...men må vente helt til 23.sept...LEENGE! Hvordan går det med kvalmen din nå da? Jeg er mye bedre og har faktisk klart å begynne på skole Forferdelig trøtt og kvalm ennå...men hadde jo fryktet det værste i og med at det så ut som det skulle utvikle seg til å bli like ille som sist (var da innlagt langt inn i 4.mnd) Jeg er nå 14+2... Kan jo begynne å håpe på at du også kommer deg snart!!
Mayken Skrevet 25. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg var til væskebehandling på gyn. avdeling slik som jeg har vært de siste 2 mnd, og så spurte legen om jeg ville se nurket mitt siden jeg var litt bekymret. Har jo vært så kvalm og elendig siden dag 1, men så hadde jeg plutselig 2 fine dager og tanken på ma slo meg med en gang. Men alt var fint:) Mini nr to på vei, har hatt det ganske fint i det siste (bank i bordet) Er sliten og kvalm på kvelden, men dagene har vært greie. Tørr ikke tro eller håpe på noe før det har gått en uke tror jeg. Var jo dårlig mye lengre sist. er 12+6 i dag, men legen mente jeg kan være 13+1. Så fint at ting har bedret seg for deg da, det fortjener du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå