Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Eg har en syklus på 35 dager.. men begynner alltid å spotte dag 32.. i dag er eg på dag 35. ingen spotting og ingen mens:D:D symtomer? nei, egentlig ikkje... eller har strekking og murringer i magen.. men det har vell egentlig alle prøvere. hehe.. har også vert veldig tørst i det siste, men vet ikke om det er noe tegn..? og så en del humørsvinginger:P flere som har troen denne gang?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Høres lovende ut :-) Ta en test! Jeg har ikke IKM før om 1 uke. Masse symptomer, men tror det er psykisk.. Blir spennende!
Mamma-til-3-jenter Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Det høres jo lovende ut da!! Jeg er også litt ekstra spent nå, er i 5. pp, har ikm ganske snart. Og har masse symptomer, har vært ganske slapp/elendig i en uke nå.....
Stolt mamma og englemamma Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 skal ta en test i morgen eg:D gleder meg.. men må kjøpe den, så blir jo ikke med morgenurin.. men det spiller vel ingen rolle når man er over tiden??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå