Gå til innhold

Opplevde noe ekkelt i natt (ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da av de "heldige" som er kvalm 24 timer i døgnet, svimmel, vondt i hodet osv., men uansett har jeg vært heldig som ikke kaster opp så ofte. Men i natt så kom alt (ikke mye jeg hadde fått i meg i løpet av dagen) opp igjen, mest slim. Men det som gjorde at jeg fikk panikk og noja (er ellers en rolig og sindig person) var at i slimet så var det spor av blod. Siste gangen jeg kastet opp var alt slimet helt rosa. Prøvde å få tak i mannen min på telefon, han var ute på fest, for jeg gråt så fælt, som sagt fikk panikk, etter 30 min så fikk jeg tak i han og han ringte til legevakten. Der sa de bare at så lenge det ikke var mørkerødt blod, så skulle jeg avvente frem til ul på tirsdag, men fortelle der om opplevelsen. Så da får jeg vel gjøre det. Men er det noen som har opplevd noe av det samme, og kan si at det ikke er noe farlig? Eller jeg skjønner jo at det ikke er noe farlig, men det var skikkelig ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis man brekker seg vledig så kan det revne litt i spiserøret eller magesekken. Dette er ufarlig, og skjer fra tid til annen... føler med deg:( så lenge du ikke spyr blod, så er det ikke noe å være redd for

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...