Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Dette er 3. dagen på rad nå at jeg ikke får i henne noe mat. De få gangene jeg får i henne et par biter, så sitter hun bare og grøsser. brekker seg og nesten spyr. Dette gjelder samme hva jeg gir henne! Hun hadde omgangssjuken forrige helg, men det har gått over. Hun er i fin form nå. Hvordan i all verden skal jeg få i henne mat?? Hun kan jo ikke gå uten... Noen som har vært i samme situasjon noen gang, som kan hjelpe meg?
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 spør henne hva hun vil ha og spise. Lettere å få i barn som er matleie mat som de selv får bestemme..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Har jo selvfølgelig prøvd det mange ganger, men hun vil ikke ha noe!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 is og pannekaker? boller? litt søte ting.. vafler??
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Skulle jo gjerne hatt i henne litt mat da...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 ikke lett dette.. men er ikke barn syke spiser de som regel til slutt... Forsett og friste med alt mulig. Viktigste er å få i noe i magen. selvom det kanskje ikke er så sunt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå