Gå til innhold

Forlovet, men aldri gifte seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I det siste er det flerevrundt oss som har ingått forlovelse, inkludert oss selv. Etter å ha snakket litt med noen av de forteller flere at selv om de er forlovet har de ikke tenkt å gifte seg, noen gang! Er det bare jeg som synes det er litt merkelig å forlove seg for så å si at de aldri skal gifte seg? Synes det virker som det er mer enn trend å være forlovet for tiden enn et løfte om ekteskap? Bare noen tanker på en søndags ettermiddag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, det er mange som tror det går nedover så fort man har giftet seg da:) forlovelse er liksom "ingen big deal" for folk. Vet om et par som var forlovet i 10 år, også gikk de fra hverrandre...hehe.

Vet ikke jeg, har i allefall planer om å gifte meg selv:)

Skrevet

Man er forlovet fordi man skal gifte seg. Ikke får å være forlovet! Det er min mening iallefall:)

Skrevet

Det er helt latterlig!

Søstern min er en av de som skal være "evig" forlovet og jeg skjønner bare ikke poenget! Det irriterer meg egentlig utrolig mye... :P

Skrevet

Har også flere venner som er forlovet i evigheter. Noen giftet seg etter å ha vært forlovet i 10 år. Noen har vært forlovet i 20 og fortsatt ikke gift.

Synes også det er litt teit å være forlovet så lenge, egentlig er det jo innenfor et år etter forlovelse at man skal gifte seg. For noen kan det jo drøye fordi man f.eks blir gravid, eller det skjer ting som gjør at man må utsette bryllupet, men det blir jo noe annet.

Synes også at man bare skal være forlovet en kort periode 1-2 år.

Skrevet

Syns eg folk skal få bestemma heilt sjøl;)

En "skal" ikkje få onga før en har gifta seg heller.. ELLER ha sex før ekteskape.. Da e å setta da på spissen, men kor masse betyr da no te dags? Ikkje skal en ver samboara før ekteskape heller! Me har vært forlova 3 år når me gifte oss, har vært samboara i lika mange år å har jento på 16 mnd;)

Skrevet

Jeg synes vel egentlig at man bør begynne å planlegge bryllupet når man blir forlovet.... Jeg var forlovet i under et år, men tenkte aldri på meg selv som det. Omtalte mannen som samboeren min, aldri forloveden. Det føltes helt feil å si det av en eller annen grunn......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...