Gå til innhold

ulike svangerskap med ulike kjønn? erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv to gutter, og graviditeten med var helt like. Nå er nummer tre i vente og ingenting er likt med de andre to graviditene:)

Hva er deres erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine første to var veldig ulike de 3 første mnd. Men ble mere lik etter det. Det var gutter begge 2 . Denne gangen er alt helt anderledes ang mat, form etc. Å nå er det sagt på 3 ul at det er ei jente;)

Skrevet

Fikk jente forrige gang, og venter gutt nå (er 99%sikker, enten gutt eller "rar" jente hehe) og sv.skapene er som natt og dag!

Jenta: morgenkvalm, hovne bryster fra dag 1 nesten, masse kviser, håra på beina slutta å vokse, magen vokste ut under ribbena, høy puls. Masse kynnere, ikke vonde.

Denne gang (gutt): kveldskvalm, fikk ikke hovne bryst før i uke 10(!), ingen kviser, hår dukker opp på nye steder og vokser i vill fart (jippi), magen er mye lavere denne gangen. Ekstreme kynnere og kjempevondt. Lavere puls enn forrige gang.

Mine symptomer stemmer iaf med de klassiske kjerringrådene så langt jeg kan se. Har litt tro på de jeg da:-D

Skrevet

Jeg var jevnt over dårligere sist (gutt), men denne gangen har formen vært ganske bra, bare mye kvalmere i begynnelsen. Kastet opp flere ganger, noe jeg aldri gjorde sist. Skal visstnok ha jente denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...