Gå til innhold

ok,mye spørsmål ang jobb og avstander....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor lang vei har dere(i minutter/timer)

kollektivt eller bil??når reiser dere/er dere hjemme?

hvor mye utgifter har dere i fht.all reising??

lurer fordi jeg har søkt nye jobber.Da blir det ca 40 min med bil en vei,ikke langt sånn sett,men pga bensin prisene så må jeg ta kollektivt,noe som tar mye lenger tid så må da reise 0700-hjemme mellom 1630 og 1730(senvakter innimellom på ene jobben)

kommer da til å jobbe mere,men få det samme utbetalt(bytter yrke så er dårligere betalt,men noe jeg tror jeg vil trives mere med.

anewr virkelig ikke hva jeg skal gjøre*sukk*høres slitsomt ut med all reising men:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har i mange år pendlet og brukt 35 min på toget hver vei + et stykke å gå hjem og litt til jobben. Med mye forsinkelser på togene var det ofte lang tid fra dør til dør.

Nå bruker jeg 11 minutter på bussen som går nesten fra dør til dør, og det er såååååå deilig! Avstand til jobb vil være et viktig kriterie neste gang jeg skal søke jobb.

Skrevet

Jeg bruker 20 min hjemmefra til jobb med T-banen, inkl gangvei i begge ender (pluss litt venting av og til). Selve T-banereisen tar 10 min. Uaktuelt med bil, jobber i Oslo sentrum.

Skal jeg levere i barnehagen tar det 10-15 min ekstra.

Er glad jeg har såpass kort reisevei, er på jobb i 8 timer så det blir uansett lange dager borte fra datteren min.

Skrevet

flere?

Skrevet

Er i samme situasjon som deg. Søker også jobber, flere av dem er 60 min (kø)kjøring pr. vei. Tør ikke tenke på hvordan det blir kollektivt siden kollektivfelt er et fremmedord på denne strekningen.

Var på intervju på fredag, vet fortsatt ikke om jeg takker ja hvis jegf får den. Ikke bare reiseveien, men også for ungene sin del i bhg... Hvis alt rakner en dag, så kan vi risikere at de må være der i 10 timer. Og det går bare ikke. Jeg fikk ikke barn for at de skulle være i barnehagen 90% av tiden:/

Skrevet

Jeg har 2 km å gå til båt (finnes ikke buss), så båt i 25-40 min (etter hvilken rute jeg tar), og så nesten 2 km å gå til jobb. Bruker litt over en time på veien. Er borte mellom 6.00-17.00. Litt i lengste laget, men jeg trives på jobben, så jeg overlever. Betaler 24 kr hver vei.

Skrevet

6 minutter å gå...(uten barn)

Skrevet

Jeg bruker 50 minutter i snitt hver vei til og fra jobb.

Dvs jeg pendler over 4 mil hver vei hver dag.

Reiser med bussen, koster meg 1525 i mnd. Aldri i verden om jeg hadde kunnet kjørt bil til og fra med 2 bompasseringer hver vei, og parkering, bensin osv.

Jeg sover på bussen både til og fra jobb, men det ER slitsomt. Merker stor forskjell på å pendle før og nå når jeg har en liten en hjemme. Og er veldig markedet for å finne meg en jobb her. 10 timer i uka går bort i reising. Er MYE det, men nå skal det også sies at jeg bare sånn delvis trives i jobben og da blir det i hvertfall et ork.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...