plutselig gravid igjen Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hvor ofte ammer dere deres 8 mnd, gamle bebiser??? Jeg ammer vel 6-7 ganger iløpet av døgnet, men har lyst å kutte ned litt, men ikke slutte helt. Får se vor godt mottatt det blir av mini:)
2 tette - med flette Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg ammer rundt 4 - 5 ganger om dagen, hun får 3 måltider med fast føde, og får da som regel vann til maten
beggeto Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 mini her er snart 9 mnd, jeg ammer 3-4 ganger om dagen (slutta med nattamming for ca en mnd siden). Hun får 4 måltider med fast føde.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 jeg ammer på morgenkvisten og en gang i løpet av dagen, resten får hun i form av grøt/middag/brød/vann/mme
beggeto Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hvor mye er "resten"? Lurer på hvor mye melk (mm/mme) de bør ha i løpet av døgnet. Og er det bare kalsium (og antistoffer i mm) som er grunn til at melk er bedre enn vann/annen drikke? Eller er det maange grunner til at de må få masse melk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå