Gå til innhold

Er jeg i gang????


Anbefalte innlegg

Skrevet

I Dag har jeg vært kjempe-urolig og hatt masse murringer i ryggen hele dagen. Kan nesten beskrive det som at korsryggen sovner og jeg blir helt øm og nummen. Dette er nesten konstant. Samtidig har jeg "vanlige" kynnere pluss noen kynnere som er vondere enn vanlig. Magen er KUN stram når jeg har kynnere. Lillemann har også vært veldig aktiv i dag.

Er 2.gangs, men det er så lenge siden sist, og forrige gang statrtet alt med at vannet gikk, så da visste jeg liksom litt mer hva jeg skulle kjenne etter.....

Noen med erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...