EndeligEndelig!! Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Åååååååååhhhh, er så lei av å høre akkurat det.... For skjer jo ikke noe likevel..... :s -mener jo i hvert fall selv at vi ikke stresserv noe vmed vdet, men likevel skjer ingenting. Har en gutt på drøye 3 år, og med han rakk vi vel knapt å prøve i det hele tatt. Men nå går vi inn i 9. pp og ikke noe skjer. Ikke annet enn at jeg som alltid har hatt regelmessig syklus, nå har fått veldig ustabile sykluser. Har mest lyst til å gi opp hele greia, men samtidig så vil man jo ikke det..... tror i hvert fall at det blir lagt litt på is denne pp. Bare sex når man vil og ikke fordi kalenderen sier at man skal........ Takk til dere som leste....... Måtte bare få ut litt frustrasjon og regner med at det er mange der ute som har det som oss.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Åååååååh samme her!!!!!!!!!!! Blir så irritert når folk sier det! Er ikke så innmari lett å slappe av når man prøver mnd etter mnd uten at det går!!!! Men ikke gi opp, en vakker dag blir det din tur:) Og det er jo helt vanlig at det tar et år før man blir gravid, så kanskje du har en spire i magen innen 3 mnd:) Krysser fingrene for at det blir din tur snart!
EndeligEndelig!! Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Takk for trøstende ord. Vi får satse på at det kommer en gang for oss alle! Vet jo innerst inne at det kan ta tid. Men siden det ikke gjorde det sist, blir man nok kanskje enda fortere frustrert nå.... Og "alle" andre rundt oss er gravide eller har akkurat fått... Og det uten at de egentlig har "prøvd" en gang... urettferdig!!!!
Elviraen Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Ja, like irritert som dere på alle som sier : SLAPP AV!! ikke TENK på det......å nei, men da slutter jeg å tenke på det da!!! Akkurat som når man skal slanke seg!! tenker fan meg på mat heile dagen lang!! Men nå er jeg frustrert, mannen jobber offshore, har bare vært hjemme en EL siden mai.....den gangen her var hen hjemme EL, men hadde seff feber i 3 dager før han kom hjem!! sikkert drept alle cellene inni der, så da er det vel bare å vente TRE mnd før han har produsert nye..!!OFF..... fans feber å fans turnusjobb!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Skjønner deg såå godt!! Det er så teit å si at man bare skal slappe av så skjer det..ikke stress..for da skjer det ikke..bla bla bla.. Ingen vet hvordan dette føles før de har vært i samme situasjon selv!!! Og hvordan skal man slappe av når man ønsker seg dette mest i hele verden??? Hvordan skal man klare å la være å tenke på det da???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå