HeldigeMEG:) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg er nå i uke 29, og vi var på 3d ultralyd i uke 28.. Jeg fikk da beskjed om at det er ei litta tulle,men jeg føler det er feil... Han viste meg jo "tissen", men jeg greier liksom ikke tro det=) Ikke misforstå jeg er KJEMPE glad for det... Denne meldingen fikk jeg av legen når jeg spurte om han var sikker.. "egentlig er jeg 110%, men 95 er mest av ydmykhet overfor skaperverket.. Hyggelig å ha dere på besøk. Lykke til. Dag." Hva tror dere?
♥2 små gull♥ Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Det får du vite om ca. 10 uker Har enda ikke hørt om noen som har vært på 3d ultralyd, og de har sett kjønnet tydelig, som har fått vite feil. Vi fikk beskjed om at "her kan dere se klitoris og kjønnsleppene". Hjelpe meg... ikke snakk sånn om lille babyen min tenkte jeg da
HeldigeMEG:) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 men var litt hemmelig at jeg skulle vite det så han gikk veldig fort igjennom det, for sambo var på do=) Men han vet om det nå, spurte meg om jeg kunne si det til han=)=) hehe=) vi tror det er en jente da se, men vil liksom ha ett bilde og=)
Tia med 2 ♀ Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 jeg fikk med første vite at det var jente og det følte jeg veldig på meg hele svangerskapet også og ut kom ei jente. Med nummer to var jeg skråsikker på gutt. like sterk følelse som jeg hadde for jente på første. Ul sa jente men jeg trodde alikevel det måtte være gutt for jeg var så sikker. så vi hadde både gut og jentenavn klart i tilfelle. Ul var rett da og vi fikk jente. Og jeg ønska meg ikke det ene eller andre, og ville bli like glad for både gutt og jente så var bare en følelse. Men den var jo helt feil da. :-)
HeldigeMEG:) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 MÅ dit engang til jeg, jeg er sikkert dum,men jeg må=) Jeg har heller ingen spes ønsker, men jeg har en gutt fra før og jeg husker følelsen av å gå gravid med han.. var kjempe guttefølelse, har det denne gangen og=) Navnet var klart på gutten,men ikke jentenavn denne gangen=)
Gjest Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Jeg har fått beskjed om jente på ul to ganger nå ene var 3d ul og han viste oss alt av kvinnelige deler hehe.. Men likvel så får jeg et sånt lite støkk i meg hver gang jeg kjøper noe rosa, klarer liksom ikke å stole heeelt på det likevel. Jeg var sånn sist også da, og det kom ut ei jente da
HeldigeMEG:) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2008 Glad det er noen som har det som meg:) hehe=) Greier ikke kjøpe jeg, så derfor jeg føler jeg må dit engang til.. 800,- for 45 min det er hvert det=) Sambo er ikke helt enig med meg for å si det pent=) Han vil ikke en gang til.. Gjør det uansett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå