Gå til innhold

Facebook igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 170 venner på facebook. Mener dere da at det er få, eller at det er mange, men at det er minst halvparten jeg nesten ikke kjenner?? ALLE mine 170 venner er folk jeg har jevnlig kontakt med. Jeg har gått folkehøyskole, skole i 2 forskjellige byer + at jeg har jobbet og bodd i utlandet. Er det da så rart med 170 venner? Jeg sier ikke at alle er bestevennene mine, men det er folk jeg snakker med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det egentlig noe å si hva andre synser og tror om dine facebook venner?

Skrevet

Hvem bryr seg? Det er jo din facebook og dine venner. Tenker ikke over sånt jeg.

Skrevet

Grunnen til at jeg skrev innlegget er fordi jeg syntes det er teit at folk er opphengt i hvor mange venner man har på boka. Og om en person har mer enn 50 venner, så skal de fleste her inne skrike ut at det ikke er venner, men bekjente de kanskje har møtt en gang "og det er jo såååå teit". Prøvde bare å poengtere at man kan ha over 50 VENNER her i livet.

Skrevet

Kanskje du burde bruke tiden din på å tenke på noe mer fornuftig.

Skrevet

Ærlig talt HI, at du gidder....hehe:/ jada, du har en bunch med "venner"-who gives a f###??!

Skrevet

Mhm elsker den feite rææva mi jeg;)

Skrevet

Jeg for min del syns det er naturlig at mange av dem man har som venner på facebook nettopp er folk man ikke kjenner så godt lengre. Jeg har jo kontakt jevnlig med mine "ekte" venner, og har ikke behov for å møte dem på facebook. De vennene som jeg syns det er morsomst med på facebook er dem som jeg har gått på skole med osv som jeg aaaldri ville ha ringt til eller reist på besøk til. Slik kan jeg delvis holde kontakten med folk som jeg har møtt gjennom livet.

Jeg har hørt flere som har snakket om dette med antall venner, det er nesten litt stas å være den som har minst venner på facebook fordi de da er oppriktige folk som ikke skryter på seg venner. Jeg tenker da at jeg, som harmidt på treet med venner der i alle fall ikke bruker tiden min på å sladre om andre på bakgrunn av hvor mange de har adet på facebook..

Skrevet

Er ikke på facebook jeg.. har aldri forstått det egentlig. De jeg vil ha kontakt med har jeg på msn..enkelt og greit! Der har jeg familie og venner. De aller fleste av dem treffer jeg også jevnlig..

Skrevet

Feite rævva faktisk...hehe, saklig kommentar...

Skrevet

MSN og FACEBOOK er begge et tegn på fjortishet...og jeg har begge to :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...