Cassie09 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Ja, da har jeg nettopp kommet hjem fra legevakta. Intense magesmerter og liten blødning Håper så inderlig dette går bra! Han så ingen form for blødning vidre nå så jeg skulle bare dra hjem å slappe av. Er 12+5, å det er veldig kjipt om jeg skulle mista nå Skal jo straks over i 2.trimester :/
Cassie09 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2008 eller er jeg i 2. trimester? skjønner ikke dette her jeg:/
Maria1978 Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Du er i 2 trimester Såvidt jeg har forstått skal du over i 2 tri når du er 12 pluss 1. Jeg hadde forsøkt å slappe av hvis jeg var deg. Legen hadde nok sett det om det var noe alvorlig på gang. Bare ta det med ro og plei deg selv litt så går nok dette helt fint Kom over en artikkel der det stod litt om blødninger hin dagen. Der står det at omtrent 1 av 4 kvinner har blødninger tidlig i svangerskapet uten at det er noe farlig http://www.babyverden.no/templates/Article____10894.aspx
Cassie09 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 tusen takk for svar. da skal jeg prøve å flytte over. Så på linken å den var veldig fin! Takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå