Gå til innhold

12+5, magesmerter - og blødning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg nettopp kommet hjem fra legevakta. Intense magesmerter og liten blødning :( Håper så inderlig dette går bra! Han så ingen form for blødning vidre nå så jeg skulle bare dra hjem å slappe av. Er 12+5, å det er veldig kjipt om jeg skulle mista nå :o Skal jo straks over i 2.trimester :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eller er jeg i 2. trimester? skjønner ikke dette her jeg:/

Skrevet

Du er i 2 trimester :) Såvidt jeg har forstått skal du over i 2 tri når du er 12 pluss 1.

Jeg hadde forsøkt å slappe av hvis jeg var deg. Legen hadde nok sett det om det var noe alvorlig på gang. Bare ta det med ro og plei deg selv litt så går nok dette helt fint :)

 

Kom over en artikkel der det stod litt om blødninger hin dagen. Der står det at omtrent 1 av 4 kvinner har blødninger tidlig i svangerskapet uten at det er noe farlig :)

 

http://www.babyverden.no/templates/Article____10894.aspx

Skrevet

tusen takk for svar. da skal jeg prøve å flytte over. :)

 

Så på linken å den var veldig fin! Takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...