Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Vi bor i en liten to-roms inntil videre (1 soverrom). Vel, her om dagen hadde vi gjester og derfor ønsket vi å lukke soverromsdøren når hun hadde lagt seg for av hun ikke skulle våkne. Satte på babycalen slik at vi kunne høre henne. Det ble litt sent så det ble bestemt at gjestene skulle sove over på sofaen i stuen. Etter at sambo og jeg hadde gått og lagt oss fant vi ut "at vi skulle ha litt morro". Når de dro på morgenen etter frokost klarer han ene av gjestene å dy seg lenger å sier, forresten, dere glemte å slå av babycalen i går kveld.... Aldri vært så flau i mitt liv
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Åh HERREGUD!!! Tror jeg hadde døuua!! hehe...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Huff så flaut Hadde også en episode med babycall... Naboen har ei jente som er multihandicapa, kan ikke snakke eller noe... så plutselig en dag hadde de hørt henne snakka som en foss igjennom babycall'en... Så de løp inn på rommet å sjekka... der fant de dattra si sovende som en stein... da hadde de tatt inn vår babycall'er, å hørt dattra mi snakke :/ Stakkars folk...
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Hahaha ler så jeg dauer her. Stakkars dere. Dere har sikkert lært, og gjør ikke det igjen. hehe Dette var dagens altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå