enita Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Har di to siste dagene slitt litt med gangen. Har smerter nederst i magen (bekkenet?), som gjør at jeg må gå noe framoverbøyd for å ikke få så vondt. Hva kan dette være?? Har ingen ryggsmerter.. Merker ingenting når jeg sitter, og har kjent liv begge dagene, riktignok ikke så masse, men det er jo temmelig trangt der inne for tiden... Er 39+0 idag... Noe som har hatt lignende opplevelser? Kan man ringe føden om slike ting?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vet ikke hva det er dessverre, men du kan ringe føden om alt De er der for å hjelpe til, ingen spørsmål er for dumme - det som er dumt er hvis du går hjemme og uroer deg masse for om noe er galt. Gå og ring med en gang!
Røde Sonja Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Dersom du finner ut av det, kan du være en engel å dele info? Har det slik selv jeg. Er ikke lenger kommet enn til uke 37. Hos meg kommer og går det litt. Til tider direkte slitsomt å reise seg fra sittende stilling. Fryktelig nysgjerrig..
Røde Sonja Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Tenkte forresten at det kunne være noe " jeg øver meg til å føde" styr som holdt på der nede. Men jeg vet ikke. Plagsomt er det uansett....Farlig kan det umulig være. Tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå