Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Ikke babyspørsmål, men... Noen her som tjener penger på egne nettsider, automatiserte nettsider eller kjenner noen som på en eller annen måte tjener penger på nett? Mye sagt og skrevet om dette, men skulle gjerne hørt litt om virkelige erfaringer.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 bux.to har tjent mange tusen på å kjøpe medlemspakker der fra. Utbetales gjennom alert-pay
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Interessant. Kan du forklare litt nærmere? Har vært inne der og sjekket, men hvordan fungerer det i praksis? Hvor mye tid bruker du på dette, hvor mye betaler du for medlemspakker, etc, hvor lang tid tok det før du begynte å tjene gode penger på det, etc. Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Jeg betalte kanskje 1000 kr for 500 medlemmer. Det dobbelte var tjent inn på under en måned. Så brukte jeg de pengene på å kjøpe flere medlemmer. Man tjener penger fort, men det tar dessverre lang tid før man får det utbetalt. Det tok flere måneder første gangen. Jeg har utestående omtrent 9000 kroner nå, har ventet i over en måned. Men de kommer nok. For å tjene ekstra kan man trykke på linker selv, ha siden oppe i 30 sek. Men det gidder altså ikke jeg. Jeg bare soper inn penger fra de som er "under" meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå