Gå til innhold

Venninna mi...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 8 uker gravid med førstemann. Hun går med en hånd på magen og en på ryggen og vagger som en and. Søt da, prøver å se gravid ut når hun ikke har antydning til gravid-mage. Tipper hun gleder seg til å bli svær!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er det du egentlig prøver å si?

er du ironisk elelr?

vanskelig å vite utifra hva du skriver.

men kanskje hun føler at hun er veldig gravid selv om hun ikke er så langt på vei.

eller kanskje hun har antydning til bekkenløsning, men ikke funnet det ut en gang...

Skrevet

Jeg sier at hun er så stolt over å være gravid at hun prøver å vise det til hele verden. Ikke negativt altså. Syns hun er kjempesøt!

Hi

Skrevet

Så søtt, hehe!

Jeg også gledet meg skikkelig til å få gravidmage da jeg nettopp var blitt gravid, nå gleder jeg meg til den er vekke:-)

Håper hun får et fint svangerskap:-)

Skrevet

Tror hi mener det ser og er litt tåpelig,men samtidig er det morsomt å se på venninna si som virkelig gleder seg over å være gravid..

Skrevet

Ha ha ha,jeg ser det for meg jeg,ler meg skakk ihjæl her jeg sitter :-)

Skrevet

Man er gravid både fysisk og psykisk, også er det kanskje visse ting man tror at andre forventer av en gravid. Hun er sikkert veldig søt. :)

Skrevet

synes sånne folk er teite jeg .vent heller til magen er stor,da kan faktisk folk se at du er gravid og ikke at du bare later som!nå ser det heller ut som om hun går rundt og er en av disse som sykmelder seg etter 9 ukers graviditet bare fordi hun er gravid og "syk"

Skrevet

He-he!! Høres akkurat ut som venninna mi. Begynte å gå i mamma-bukser før hun fikk mage, så jo dritlurt ut.... hihi Hun påstod at alle andre buksene strammet så fælt.... FØR hun hadde den minste antydning til mage... Javel...

Skrevet

He-he!! Greit at man er gravid psykisk også, men det får da være grenser!

Skrevet

Så bukser kan ikke stramme før andre kan se magen? Er du helt teit eller? Jeg er tynn og måtte bruke gravidbukser VELDIG tidlig pga. buksene strammet. Og ikke prøv og kom med "du kan jo kjøpe bukser i en str. større da, da strammer de ikke" DOH, da ser man jo ut som en dass da, heller en gravidbukse som sitter litt løst over magen, enn en bukse som ser ut som en sekk alle andre steder enn magen.

Og tviler på at noen bruker gravidbukser før de må, de er ikke akkurat noe fine, eller i mange varianter.

Skrevet

Du synes ikke hun er søt når du legger dette ut anonymt. Da vil du bare ha støtte for at det er teit. Noe det ikke er. Noen legger på seg mesteparten i begynnelsen av graviditeten og kan godt ha større mage etter 8 uker, noen får bekkenløsning tidlig, noen liker ikke at magen henger ut over bukselinningen som på en fjortis.

Skrevet

Jeg skal være helt ærlig, så håper jeg andre følger etter, for jeg tror ikke jeg er den eneste.

Da jeg ble gravid FØRSTE gang, gledet jeg meg vanvittig til å være "ordentlig" gravid. Jeg kjøpte meg amme-BH kjeeempetidlig, leste en eller annen plass at det lønte seg å gjøre det. Brukte amme-BH mer eller mindre hele svangerskapet. Mamma-buksene kom også på plass ganske tidlig, og jeg begynte nok å bruke de før det var strengt tatt nødvendig.

Når jeg skulle ha andre mann var jeg på langt nær like ivrig. Gledet meg til magen da også, men alt var allikevel annerledes.

Er ikke dette ganske normalt da? Tror jeg også snakket MYE mer om graviditeten første gang, sikkert noen som holdt på å le seg i hjel bak ryggen min og.

Skrevet

Jeg kom ikke opp i buksene mine de tre første måndene, eller kom oppi de men de strammet helt forferdeligt i livet, selv om jeg ikke hadde noe mage i det hele tatt.

Nå er jeg 7,5 månder på vei, har stor mage,men kommer fint oppi de buksene jeg brukte før jeg blei gravid.

For helt i begynnelsen ligger jo babyen nede med trusekanten, men flytter seg oppover etterhvert.

Men er nok inviduelt hvordan folk opplever dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...