Gå til innhold

hvor mange venner har dere på facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, så drittunge... "om og gjøre å ha flest venner på facebook":-P vedder på at du såvidt snakker med 1/4 av de vennnene dine;-)

Skrevet

Uff da:( Har du ingen venner du da anonym 14:26. Hørtes litt bitter ut.

Og til din opplysning er ikke 228 venner på facebook så himla mange.

HI

Skrevet

Oi, dæven!! Og en halv til og med;-)

Skrevet

haha, nei jeg er så ufattelig ensom at jeg måtte skrive en bitter kommentar til deg:-P

Har nok heldigvis kommet over fjortis-stadiet jeg da.

Skrevet

248.... mange fra barndommen og skoletida.

Skrevet

Ja, den halve har jeg ikke snakket med på en stund, så syns ikke jeg kunne regne med han som full venn.. Er vel enig i det??

Skrevet

Herregud noe så idiotisk å spørre om? Hvorfor bryr det deg? Er du så nysjerrig , eller har du virkelig så lite å tenke på at det intresserer deg hvor mange ''venner' andre hr på facebook?

Get a life!

Skrevet

Hehe. Har bare 80 et eller annet, men har aldri hatt så mange venner. De fleste av de er veldig gode venner. Gidder ikke å legge til folk jeg kanskje bare har møtt 1 gang eller noe.Ser ikke helt vitsen, bare for at andre skal tro at man har mange venner.

Skrevet

245, ein del slekt, venner, og bekjente.. det er mange av dem jeg aldri snakker med!!

Skrevet

220 ca tror jeg, men jeg snakker ikke med de fleste. Synes alikevel det er hyggelig å ha venner på facebook som jeg har møtt forskjellige steder når jeg har vært på backpacking, studert etc. Det gjør at jeg ikke glemmer dem som har berørt meg på en eller annen måte.

Skrevet

Jeg skrev absolutt IKKE dette innlegget for å irritere pripne anonyme... OVERHODE ikke;-)

Det er så utrolig lett å irritere dere!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...