Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Lurer virkelig på når dette skal gjøres.. Bruker jo joggebuksa jeg vil ha med meg nå også... Og hvis lillejenta er lik meg så kommer hun 1-2 uker før tiden.. Har jo 6 uker igjen til termin da. Føler at det ikke er noe vits i å pakke den ennå, men hva om? hehe. 3 uker før?
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg er 36 uker nå, og har akkurat pakket "ferdig". Mangler også litt bukser og gensere da jeg bruker en del av det nå, gidder liksom ikke kjøpe ekstra nytt sett til å ha i bagen. Så det satser jeg på å få pakka med meg når jeg må dra. Men har lagt klart alt babytøyet, toalettsaker, mobil/kameralader, undertøy, ammebh og slike ting. Er jo fort gjort å glemme noe i en sånn situasjon, så har skrevet liste på de tingene jeg vil ha med i tillegg, men ikke har pakket Men går sikkert en mnd til før jeg får bruk for den
*Vilhaenbolleiovnen* Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 jeg synes det er veldig vanskelig, meste av det jeg skal ha med meg er jo ting jeg bruker til vanlig, så føler jeg at det er en evighet til han kommer så får meg ikke til å komme igang med pakkingen, er 37+3.
tjommis Skrevet 25. august 2008 #4 Skrevet 25. august 2008 Jeg kommer heller ikke igang med pakkingen... men har pakket litt klær til den lille (er jo kanskje viktigst med klær til meg da) Og jeg er 3 dager over termin:-) Så svaret på når baggen skal pakkes er vel at det er opp til hver enkelt:-D
To gutter + spire Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Det er jo lurt å være forberdt på at babyen kan komme fra uke 38 - 42 Alt er like "normalt" - så kanskje det er lurt å pakke i uke 37 ? Jeg er i uke 36 og pakket for 3 uker siden . Har kjøpt litt nytt , og bytter ut litt innimellom. Noe av det jeg har pakket som jeg bruker av og til legger jeg bare oppi baggen igjen etter bruk ! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå