Gå til innhold

"Annenhver helg"

Anbefalte innlegg

Skrevet

varer den helgen fra

1) fredag til søndag. Henting i bhg og levering hjemme

eller

2) fredag til mandag. Henting og levering i bhg.

alt 2 gir jo den andre foreldren en dag mer :-)

og så er det pluss 1 dag i uken da....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Annenhver helg blir fredag til søndag. Datteren min er hos pappaen sin annenhver helg dvs fredag til søndag. Siden vi bor i Halden og pappaen i Oslo, så leverer jeg i Oslo. Så kjører han henne tilbake til meg på søndag. En dag i uken er ikke mulig her pga avstand

Skrevet

Hvis det ikke er noen problemer med utstyr ol. som trengs i barnehage som bare står hos bostedsforelder ville jeg valgt alt. 2. Å dra hjem til mamma (eller pappa) nesten bare for å legge seg jeg ikke vitsen med, da kan de heller få hele søndag sammen også (dette kommer selvfølgelig igjen an på samarbeidsnivå, hva barna of foreldrene ønsker, og at begge er flinke til å roe ned før en ny uke). Ville også hatt torsdag til tirsdag morgen for å dekke inn den ene dagen i uka. Jeg var selv skilsmissebarn med annenhver helg og en gang i uka (ons til tors), og det ble mye frem og tilbake. På den tiden var det det som var vanlig, så man var vel litt dårlige på å finne alternative løsninger. Jeg fikk jo aldri roet meg ned hos pappa, og vi hadde aldri ordentlig hverdag sammen.

Skrevet

vi har annenhver fre-man + tirs-tors etterm til 20.00 (far henter i bgh å kommer hit med dem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...