Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Det er ganske lett å se at det er jenter/damer som skriver her inne. Mannfolk flest er ikke så spydige og slemme slik mange her inne er. Av og til skulle man faktisk tro det var en gjeng 16 årige jenter som satt her å slang med leppa. Blir ganske sjokkert over hva folk her kan finne på å si og svare andre. Skulle vært et eget forum for oss som ønsker å være seriøse, få og gi ordentlige spørsmål og svar og erfaringer. De som ikke kunne oppføre seg, burde ha mistet avgang til det.
Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Man kan gjøre det til litt som man vil selv. Jeg pleier i hvertfall stort sett bare å unngå svare på useriøse innlegg her inne slik at jeg får brukt forumet til det jeg vil selv. Jeg sliter også litt med å forstå hvorfor noen oppfører seg som de gjør her inne, og ender stort sett opp med å synes synd i dem. Mennesker som slenger så mye dritt, er så ufine osv har omtrent alltid veldig lav selvfølelse og ikke noe godt med seg selv så jeg klarer liksom ikke å bli provosert av slikt, synes bare de er patetiske.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Dette er et anonymforum, så hva forventer du?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Da har du skravle vesla, der er de seriøse, hissige i debatter og ender med koz og klems på slutten av tråden da de finner det for godt at de alle skal respektere hverandre og være venner
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 så da kan vi konkludere med at dr.yppert faktisk er en dame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå