Gå til innhold

hvor mye tåler babyen?


Gjest

Anbefalte innlegg

huff jeg klarte det da.... skulle liksom drible ballen fra sønnen min i dag, på grus vei, å ble framtung å gikk på magen i stor fart...... tror jeg tok av meste av støtet med hendene å kneet da.... kjenner det er liv i magen, men er det noen som vet hvor mye som skal til før det evnt går helt galt?

hvordan vet jeg om det gikk galt?

er gravid i uke 34.

håper på svar ...

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kjenner jo liv, så regner med ting er greit... Men det går an å ta en tur til lege, evt UL for sikkerhets skyld da...

 

Men en regel bør vere; Ikkje drible/spele fotball når du er 34 uker på vei!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok jeg lover å ikke gjøre det igjen.....

je det er liv så jeg går å ut fra at det er greit. var jo ikke store dulten magen fikk, men..... å litt tåles vel?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tåler nok mer enn vi tror, ligger trygdt og godt i fotervann osv. Men er du urolig foreslår jeg at du ringer sykehuset ditt og spør de om du trenger en sjekk. Kjenn også godt etter utover dagen om alt er ok, dette går nok så bra så :)

 

Kansje dere burde spille kort i stede:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg håper å tror nok alt er bra. får se ann litt utover om det er noen endringer..

heretter er det kunn film, kort å usedvanlig rolig aktivitet som skal foregå...... skjønner ikke hva jeg tankte på jeg asså.... men fy fela så framtung jeg var. har aldri trodd det var så tungt. haha. men men. man lærer kansje av dette å.

 

tusen takk for svar...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh det har nok gått greit, de tåler mye mer enn vi tror. Hadde det vært noe galt hadde du nok merket det, men er du veldig engstelig kan du høre med legen din. Jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring så lenge du ikke har blødd, vannet har gått og du kjenner liv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei ikke blødd å det er masse liv... litt murring i nederst i ryggen å ganske kraftigekynnere men det har sikkert ikke no med saken å gjøre :o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

harde slag eller spark kan føre til at fødselen settes igang, men hvis du har kynnere og mensmurringer er det nok ingen fare - men følg med på hva som skjer i dagene fremover og ta heller en telefon til legen om du merker store forandringer.

Det er utrolig hva disse små tåler når de ligger inni der :o) heldigvis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...