Gå til innhold

Kan jeg være gravid???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei folkens jeg har ikm nå torsdag ca... jeg begynte å få litt smerter nederst i magen nå torsdag som var, trodde kanskje det bare var fordi jeg var mett, men jeg har fortsatt samme "smertene enda" kan det være livmoren som strekker seg?? har også vært plaget med hovne ben i helgen.. ellers er alt som normalt... vet liksom ikke om jeg tør å tro noe eller...

kom med synspunkter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei hei

ja lurer på d samme.. har samme symtomer som dæ.. + har morrakvalme. det er ennå ei snau uke til æ kan ta testen.. sitter å ikke vet om æ kan håpe eller ikke.. men har jo en sønn fra før å hadde di symtomer da å.. men ikke kvalme ( har hatt d siden mandag.) så d e jo håp før oss...ler det er noen grusomme dager å vente på "svar" har hatt så mange nedturer no at æ "gruer" mæ litt til testen...

med hilsen Veresa

Skrevet

helt enig... er i 8 pp nå, og vil ikke bli skuffet enda en gang...

hvor lenge har du prøvd??

Skrevet

leer.. har ikke peiling ka alle di forkortelsene deres er... (8pp--å di andre.. )

regner etter gammelmåten.. eller ka d no e fornoe... leer.. hadde siste mens 4august.. eggløsning mellom 10-15 dag.. så skal ha mens igjen 28-29 august.. har prøvd siden juni i fjord

veresa

Skrevet

dere da. kor lenge har dere prøvd no.?? e så trasig å vente å vente.. blir d ikke noe no.. så har legen sakt vi skal inn på skjekk.. har en sønn på snart 12år..

Skrevet

hehe...skjønner jeg godt.. vi har prøvd siden januar vi...og jeg syns det snart er på tide nå:) skal ha mensen på torsdag jeg, så venter spent.. er livredd for at de " symptomene" jeg kjenner er falsk forhåpninger...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...