Ooops I did it AGAIN Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Så har vi begynt å planlegge, og det er noe jeg ikke har gjort før:) Jeg har et barn fra tidligere, mens han ikke har. Vi er foreløpig realistiske ifht om vi skal få dette til. Vi håper, men har jo ikke noen garanti.. Det jeg tenker på er at det blir ca 12 år mellom ungene. Selve svangerskapet regner jeg med blir noe tøffere enn sist, da jeg også er 12 år eldre. Min første fødsel var rimelig heftig, og fornuften sier meg at det ikke er sikkert neste blir lik. Noen med erfaring på lange opphold mellom fødslene? Vil helst føde normalt, men dersom jeg kommer til å oppleve det samme som sist, vet jeg ikke om jeg vil det. (tenker på fare for barnet bl.a.) Hvordan stiller egentlig helsevesenet seg til sånt dersom det har oppstått komplikasjoner tidligere? I tillegg synes jeg å høre fra venninner at fokus på hva en må ta hensyn til av feks mat har endret seg de siste 12 årene... noen som kan gi meg tips? Hadde kroppen full med vann i forrige svangerskap, noe jeg helst vil unngå..(og joda, jeg holdt meg unna salt mat...) Første gang jeg skriver her inne såvidt jeg husker, så jeg vet ikke helt hvordan ting fungerer ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå