Mamman_til_Adine <3 Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei. Har termin i oktober å tenker at jeg må ha noen bodyer og diverse i ull til babyen. Hvor får man kjøpt dette rimeligst? å hvor mange trenger man? Noen som har svar?
Snupp@ med 3 barn Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Tror det er endel tilbud på barnas hus. Skal iallefall der på mandag. Har også termin i oktober
lillegulletvårt=) Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 har kjøpt inn litt alpakka ull sett ...koster ca 1000 kr settet ,men det er så varmt å godt =)))kunne tenkt meg dte selv ....hihi,...
lillegulletvårt=) Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 da er det jakke og bukse + lue ... +ett sett med body osv lue ..det er mye å velge i =))))
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Apotek 1 har akkurat nå en babypakke på tilbud til kr 199. Den inneholder en body og et par sokker i deilig tynn ull/silke, samt en liten bamse. Skal helt klart kjøpe denne! Ellers har jeg kjøpt noen bodyer på cubus, disse er litt tykkere og i ull/bomull.
maria isabell Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 spar kjøp har veldig gode og billige ull boddyer og strømpebukser (skal du ha strømpebukser med bein i er de ikke så pene,men gode:) ull bukser og ull boddyene er kjeme fine og varmer godt:)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for alle tipsene, nå ble det enklere å se seg litt om Har sett på nøstebarn, men synes det var litt dyrt. mellom 200-300 for hver del :S
Gjest Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 *Ine* m/ novembergull i magen har de fått inn ulltøyet på cubus??
ChellBell - har født! Skrevet 24. august 2008 #9 Skrevet 24. august 2008 Alle jeg kjenner sverger til kun ett sted å kjøpe ullbodies og strømpebukser til bebisen, og det er fra Spar Kjøp. De har visst den beste kvaliteten og de rimeligste prisene. Tom og Trine, tror jeg merket heter og er dansk (og de er jo kjent for god kvaliet på babyklær). Jeg var og kjøpte masse nå i forrige uke, inkludert en tynn ull-lue som er supersøt! De er SMÅ i størrelsen så str 60 tilsvarer str 50/56.
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 1smule: Var på cubus for ca. 1 uke siden, de hadde fått inn ulltøy, men ikke hengt det ut. Jeg spurte om de hadde fått inn da jeg ikke fant det i butikken, og da gikk ekspiditrisa og fant på lageret, veldig greit! Hun så vel jeg var høygravid..hehe..
Gjest Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 får gå i kikke neste gang vi har råd da kjøpte noen strømpebukser på sparkjøp da. de virka veldig greie.. men jeg har hørt det motsatte.. at sparkjøps tom og trine er store i str. kan jo ta å høre med dem en dag.
ChellBell - har født! Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 Du kan bare ta ut en body fra pakken så ser du at de er veldig små
Miniogmy Skrevet 24. august 2008 #13 Skrevet 24. august 2008 bogerud har billig og bra, og hennes også! på hennes og mauritz vet jeg ikke om det har kommet noe ulltøy frem enda, for det har jeg ikke sjekket, men alle jeg kjenner sier at bogerud og hennes og maritz sitt er bra :-)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. august 2008 Dere som handler på sparkjøp? jeg finner ikke disse klærne jeg. Hva skal jeg søke på? Har prøvd å lett en del..
ChellBell - har født! Skrevet 25. august 2008 #15 Skrevet 25. august 2008 På nettsiden deres klikker du deg under "barn" og så "undertøy". Det som er veldig dumt er at de ikke har skrevet "ull" under bodyene og strømpebuksene. Men jeg tror alt som er "Tom og Trine" er ull. Alt jeg har kjøpt i det merket er ull i hvertfall. Bodyene koster 99 kr og strømpebuksene 49,-
AL78 Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 Har du prøvd å søke på Janus sine hjemme sider? Vet ikke om de har netthandel, men det er jo verdt å se etter Jeg må si at Krinkelullet og babyullet fra Janus er veldig bra. Mine 2 eldste fikk så lett kløe fra Tom og Trine sine ullklær, likeså de fra cubus. Men krinkelullet og det vatterte ullet kunne de bruke uten å få kløe. Men alle reagerer jo ikke likt da- heldigvis
Athele Skrevet 25. august 2008 #17 Skrevet 25. august 2008 Vet du hva... på Spar kjøp har de faktisk ganske fine ullbodyer, luer og annet fra Truls og Trine(tror jeg det heter) Koster ca 150 for bodyer,strømpebukser osv...
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 25. august 2008 #18 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg fant på Coop OBS! stormarked. De har Janus, 99,- for strømpebukse og 119,- for body tror jeg det var. De hadde hvit, rosa og blå, og stripete. For å se dem på nettet, gå inn www.janus.no
Gjest Skrevet 25. august 2008 #20 Skrevet 25. august 2008 Etter min mening så er det janus som har den beste ulla har prøvd både billigere og dyrere ull på frøkna vår, men janus holder seg helt klart best. De har jo sååå mye fint også! Vi er veldig glade i krinkelulla blandt annet www.janus.no Selges hos blandt annet barnas hus og bogerud.
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 25. august 2008 Forfatter #21 Skrevet 25. august 2008 Av de janus ullklær, for en nyfødt baby, skal jeg kjøpe 50 eller 60? litt kjipt å kjøpe 50 om babyen er 54 cm liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå