Attekattenoa Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Poster innlegget mitt her jeg, var lite respons på BIM. Jeg sliter med det evinnelige o' store vognVALGET! Er så vanskelig Har heldigvis ganske god tid da, har ikke termin før i slutten av januar... Men med beslutningsvegringen min er det greit å ha god tid tror jeg, hehe! Foreløpig står det mellom Brio Happy og Bugaboo Cam. Er også veldig interessert i Brio Joy, men den har jo ikke kommet til Norge ennå, så har ikke fått sett den "live". Men den ligner vel litt på Bugaboo, iallefall hjulene da... Og apropos Bugaboo. Dere som har erfaring med den; hvordan fungerer egentlig hjulene på vinterføre? Innbiller meg at det egentlig ikke er noe problem ettersom man kan snu kjøreretningen slik at de store hjulene er fremst på vogna... Vet at man kan bytte ut de minste hjulene men da blir jo ikke hjulene svingbare og det går en del utover kjørekomforten regner jeg med... Hm, ikke lett dette. Er så lenge siden jeg har sett vogna "live" også, så husker ikke helt hvordan sportsvogndelen er, er ingen butikker som har vogna i nærheten av her vi bor, men er en butikk her som skal få den inn snart Hvordan synes dere sp.vogndelen er? Greit med formet sete? Plass til vinterpose? Må ta med 2-åringen min når vi skal kikke på vogna så får vi prøvd den.
Dozer Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Jeg har ikke bugaboo, men vurderte den når vi skulle ha nummer 2. Men vi endte opp med Brio Sing....ville egentlig bare tipse deg om den! Knall god vogn som ikke er så ulik bugaboo, synes jeg ihvertfall! http://www.brio.net/BRIO_NET/Corporate/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fCorporate%2fStrollers%2fSTROLLERS%2fPrams%2fProducts%2f36600.htm?b=3
Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Vi har bugaboo cameleon og er super fornøyde med den Den er liten og kjempe lett uten at det går utover plassen i baggen eller sittedelen, handlekurven er genial! har stor plass og kan snurpes sammen på toppen, vogna har super trillekomfort på alle underlag synes jeg vi bruker den både på skogtur og på bytur og den gjør seg til og med godt på brostein pga den fine dempingen på hjulene. Jeg liker også veldig godt at man kan få kjøpt så mye flott ekstrautstyr. Jeg gjør som du har tenkt når det er snø,, er det over 10-15 cm snø et sted så vender jeg bare styret og triller med de store hjulene foran :=) Er jo uansett ikke mange steder man går med vogn hvor veien ikke er brøytet. Vogna klarer seg fint med svivelhjulene så lenge det ikke er mer enn 10-15 cm snø. Med vinterhjul blir den som en vanlig firehjulsvogn. Vinterpose er det helt fin plass til, snuppa her i huset har fortsatt grei plass i vogna og hun er en laaang 2,5 åring Frøkna har vært veldig glad i vogna også! Vi har en emmaljunga classic også og hun var ikke like glad i å sitte i den.. Tror kanskje hun fikk litt mer oversikt i buggisen Kjempe flott vogn og vi skal bruke den nå når nr to kommer også..
Attekattenoa Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Tusen takk for svar, jenter! Det blir nok Bugaboo på oss ja!! Tenkte å bestille fra Babytrader og få den tilsendt til noen vi kjenner i Sverige, vi sparer en del på det. Nå blir det vanskelige valget hvilke farger vi skal velge, er jo så utrolig mange fine kombinasjoner å velge mellom Hadde vi ventet jente så tror jeg at jeg hadde gått for rosa, synes den er så stilig, men vi skal ikke vite kjønnet så får vel ikke ta sjansen på det, hehe Hvilken vinterpose har du brukt i sportsvogna, Mami? Har du brukt bagen også eller kjøpte du vogna etter det?
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Vi har bugaboo, og er også kjempefornøyde! Den er lett og har mange praktiske løsninger til alt slags vær og underlag. Og det er jo kjekt at man kan skifte trekk når man blir lei fargen eller det gamle blir slitt Dessuten må jeg si at vi har hatt veldig god erfaring med buggaboo når det gjelder kundeservice, det var en liten feil på underdelen reparatøren ikke klarte å fikse, og da fikk vi ny uten å måtte krangle eller noe
Lykketroll *med Bolletrollet* Skrevet 24. august 2008 #6 Skrevet 24. august 2008 Vi bruker forresten Voksipose i vogna, uten problemer (både bagdelen og sportsdelen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå