viny Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hei alle sammen etter ma 9 juli med påfølgende utskrapning så er vi nå klar igjen for å prøve enda en gang. Tanta kom på dagen 5 uker etter utskrapningen og nå nærmer det seg el med stormskritt. Gubben får kjørt seg maksimalt med en overhengende trussel om å spjelke og ta inn på båre så er han still going strong. Vi satser for fullt og håper at vi vil lykkes enda en gang selv om alderen begynner å bli faretruende . Er det noen som har noen tips så taes de i mot med glede. Begynner med akupunktur til uka. Klem fra viny
Dukkedeisi Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Vil bare si lykke til, Viny.Har sett etter deg! Håper dere koser dere og nyter prøvingen, det er nok det beste tipset jeg kan komme med;-) Vi var heldige;gikk rett på eggløsning etter ferdig blødning(sa)og det ble napp med en gang!.Hører derfor ikke til her inne, men følger litt med for det! Keep up the good work!
Håperogtror Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Hei! Nei, har ingen tips, utenom de vanlige som du helt sikkert vet om fra før: Spise sundt og ha sex rundt el.... ;-) Lykke til, jeg håper du snart lykkes med å bli gravid igjen, og at spira er levedyktig!!! (Kanskje jeg er heldig og slår følge med deg? Har prøvd iherdig etter ma i vår, men foreløpig har vi ikke hatt hellet med oss. Regner med IKM i uke 38. Spennende!!!)
viny Skrevet 24. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 24. august 2008 Takk for det her står kosen i forhold til prøving dvs vi koser oss veldig ofte ikke noe tvangskjøring men hver gang vi har en anledning griper vi den. Så her er fotsoldatene på utmarsj i høyt tempo til enhver tid. Ikke noe på stedet hvil . Håper bare at vi får det til igjen. Klem fra viny
Bella¨^ -med to små rosa- Skrevet 25. august 2008 #5 Skrevet 25. august 2008 Lykke til Viny - du skal se at spiren sitter snart igjen!
Dotten Skrevet 29. august 2008 #6 Skrevet 29. august 2008 Masse lykke til. Håper spiren sitter med en gang
viny Skrevet 29. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2008 Takk for gode ønsker damer. vi jobber med saken meget intenst. Begynner med akupunktur igjen nå har bestilt time. Egentlig burde sædcellene vært produsert med superlim og automatisk hjertestarter. Klem fra viny
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 29. august 2008 #8 Skrevet 29. august 2008 Hei, Lykke til ja! Tror mennene våre får kjørt seg for tiden ja! Min har aldri før vært lei av sex, men begynner å bli litt sliten etterhvert! Med 6 ukers lange sykluser og pos. el-tester 3 ganger (i forskj. uker), så blir det hardt ja...:-D Klem
viny Skrevet 29. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2008 Hei igjen.Har du prøvd akupunktur for å stabilissere syklussen? Vet at det kan hjelpe , sikkert mange andre ting også men dette er noe jeg har erfaring med. Lykke til klem fra viny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå