Gå til innhold

Flere som sliter med vekta? Gode råd.. please!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir sprø snart. Fikk ei jente i januar i år. La på meg 12 kilo i svangerskapet. De første månedene gikk jeg ned veldig raskt. Men de siste kiloene er bare så vanskelige å ta av. Er 168 høy og veide 52 kilo før jeg ble gravid. Veier nå 55 kilo og de siste tre kiloene er et helvete å bli kvitt. Trener 3 ganger i uka på helsestudio så jeg synes jeg burde klare å kvitte meg med disse kiloene relativt kjapt. Men neida... har trent i 2 måneder nå og ikke gått ned ett gram. Spiser det jeg har lyst på og det er kanskje litt i meste laget tydeligvis, men jeg synes jeg er konstant sulten.

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er like høy som deg , da jeg veide 54 kg så jeg ut som et skjelett.Meget tynn.

Så for meg høres det ikke akkurat ut som du trenger å gå så mye mer ned.

Men du velger jo selv, jo mindre man veier jo vanskligere er det å gå ned.Kroppen forandrer seg en del etter et svangerskap også.

Skrevet

ja helt enig med deg over her. Høres mer ut som du har en spiseforstyrrelse spør du meg. Ikke rart kroppen tviholder på de siste 3 kiloene!

Skrevet

Kan det være at du trener? Du må huske på at når du trener, bygger du jo muskler, og det er tyngre enn fett.

Skrevet

Ja det kan jo faktisk ha noe med det å gjøre. Har ikke tenkt over det. Har alltid spist det jeg har lyst på og aldri vært overvektig. Ikke slanket meg en dag i livet...Men jeg kommer inn i buksene jeg kom inn i før jeg ble gravid. Synes bare de sitter bittelittegrann trangere enn før :)

Takk for stikkpillene dere andre. Dere er vel kanskje missunnelige siden dere svarer sånn??? Kanskje sliter dere med 15-20 kilo overvekt og på den måten har spiseforstyrrelser selv? Sitter kanskje hver kveld og dytter i dere digg og cola?? Glad jeg ikke er dere i alle fall!!

Skrevet

Jeg er glad jeg ikke er deg. Som henger deg opp i tre kg "for mye".

Man trenger ikke være feit, misunnelig og med dårlig kosthold for å reagere på et slikt innlegg.

Har du ikke barn? Skulle tro man klarte å vri fokus bittelittegranne når man har ansvar for et annet individ, enn egen normale kropp.

Skrevet

Du er jo kjempetynn! Du trenger virkelig ikke slanke deg mer...med mindre du har Hollywoodkjendiser som forbilder. Fikk meg til å føle meg som en fettklump. Sjekk BMI din så vil du skjønne at du "sliter" virkelig ikke med vekta!

Skrevet

Eh... Du lagde ikke dette fordi du egentlig lurte??

For innledningsvis sier du at du sliter med å gå ned i vekt og trener...

Det er en måte å slanke seg på..

Og de siste stikkpillene dine kunne bare komme fra en umoden jentunge som ikke har mye annet for mye enn de tre kiloene!!

Hilsen aerobicsinstruktør :P (Som har født flere barn enn deg og vet at det å få barn innebærer kroppslige forandringer)

Skrevet

Frukt, grønt, pastasalat, wok og bytt ut sammenkvernet kjeøtt med kylling eller rent kjøtt, dropp dressing og for all del sjokolade og alt det som følger med der. Trener du vil de få kg falle av naturlig etter litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...