Aprilbaby09:) Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Jeg har termin rundt 25.04.09:) gleder meg utrolig mye!!
Gjest Skrevet 24. august 2008 #2 Skrevet 24. august 2008 Heia:) Jeg har termin 7 april,og skal føde her i Tromsø
Aprilbaby09:) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 så koselig:) ...og gratulerer med spiren:) jeg er ikke helt sikker på når jeg har termin pga tullete sykluser. .. men hvis jeg regner fra forrige blødningsperiode skal det bli i slutten av april. blir spennede å høre hva legen sier etterhvert... Det har nå enda ikke helt gått opp for meg at det er sant.. har tatt 4 tester siden forrige mandag og alle har vært knall positive....så da går jeg ut i fra at jeg ikke ser syner eller drømmer:P hvor lenge har du vist om den lille spiren din?
Gjest Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Gratulere til deg også Jeg fant det ut for fire uker siden! Har fortalt det til de nærmeste for to uker siden! Vanskelig og holde det hemmelig,når vi er så glade for denne lille spiren! Jeg var på tidlig UL på Gyn Tromsø for en uke siden,da så vi ett lite hjerte som slo:) Vi begge går en spennende tid i møte:)
Aprilbaby09:) Skrevet 24. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2008 Jeg måtte røpe meg for to venninner i helga siden vi skulle ha "vinkveld". var egentlig ganske godt å fortelle det til noen, er jo en ganske stor hemmelighet å bære på. men tror ikke jeg kommer til å fortelle noe til familien vår enda.. er så redd for at det kan gå galt. mistet tvillinger i senabort i fjor. Men dettt ekjennes egentlig veldig anderledes ut en mitt forrige svangerskap- håper det er et godt tegn:) Har du noen barn fra før av? Hvis alt går bra blir dette vår førstefødte- veeldig spennende:) Så godt at dere har fått sett et bankende hjerte:) Jeg skal nok ta tidlig ultralyd jeg også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå