Gå til innhold

Blir ikke klok på livmortappen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har slitt med å kjenne forskjell på livmortappen gjennom syklusen...den har vært lav og lett å kjenne uansett når i syklusen jeg har kjent på den, og med en liten åpning i (vanskelig å kjenne om den egentlig er åpen eller lukket synes jeg). I dag, dag nr 2 1/2 m TR, så er den plutselig høyere og vanskelig å nå, og virker mer lukket enn tidligere. Det er jo helt motsatt enn den skal være!! Nei, tror ikke denne tappetafsingen gir meg noen ting, får stole på andre tegn istedet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jeg som blir forvirret av denne tafsingen... Jeg har tafset både nå jeg har hatt pos. el-tester og når jeg har hatt helt negative. Tappen kjennes fordømt lik ut uansett... Nå er jeg snart to uker etter IKM (men hadde den siste pos. el-testen for ca. 1,5 uker siden, så da blir j ting forflyttet litt) og tappen er helt lik fortsatt. Hadde en stripe blod i dag, men fortsatt lukket tapp. Begynner å lure på om det virkelig er tappen jeg tafser på... går det an å ta feil? :-D

Jeg skjønner forøvrig ikke helt hvor i syklusen du er? Hvis du skulle hatt mensen nå og tappen har gått oppover og er helt lukket, da kan det jo være du er gravid. har du testet deg?

Skrevet

Lurt på om det er tappen jeg kjenner jeg også, men det er jo ingenting annet der, så regner med det er den jeg har funnet, hehe.

Trodde den skulle sitte helt innerst jeg, men den sitter litt lenger ned hos meg..skjønner ikke hvordan disse små svømmerne kan råke det lille hullet der jeg da, at de ikke blir "avlevert" forbi tappen og svømmer seg i blinde der til de dør, hehe.

Jeg fikk TR på fredag. Blør fortsatt litt friskt blod innimellom, slik jeg pleier å gjøre på TRs dag tre. Testet negativt samme dag som jeg fikk TR, så tror nok ikke jeg er gravid nei...dessverre! :) Vært en surrete syklus denne pp. Pleier ha el dag 14, men denne gangen fikk jeg el dag 22. Fikk TR 14 dager etter pos.el-test, på dag 36 (mot normalt dag 28), så forsøvet seg her og ja. Men stemmer jo i grunn at jeg fikk TR dag 36, når el kom på dag 22 og jeg har lutealfase på 14 dager, puh...

Høres jo ut som du kan være gravid da, når TR er forsinket og tappen lukket! Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Tja, min syklus har også vært helt syk denne måneden. Har hatt 3 LH-stigninger....:-/ Så nei, jeg tror ikke jeg er gravid. Er redd jeg ikke har hatt el en gang, siden tappen var lukket da jeg hadde pos. el-tester. Og ja, jeg har testet (billigetester.no blir rike på meg! :-)) og tester bare nagativt. Denne pp kommer jeg ikke til å bli lei meg når mensen kommer, heller lettet over at den kommer ja! :-D

Lykke til med neste pp da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...