Tante Bassa Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Hvis man dobler en kakedeig, må steketiden forlenges da? Dumt sp.mål kanskje, men er ikke noen god husmor/kokk......hehe
Gjest Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Som regel bør den forlenges noe, muligens også dempe tempen litt. Er det en springform oppskrift som skal til langpanne så pleier jeg å gi den 8-10 min ekstra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå