Gå til innhold

Noen med mageknip/løs mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I tillegg til å være utrolig oppblåst, har jeg de siste 5 dagene vært plaget med tidvis mageknip og helt løs mage. Har IKM om 1 uke. Andre som har opplevd dette? Vet at oppblåsthet kan være symptom på graviditet, men har ikke hørt om løs mage etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjempevondt i magen og løs mage de første 15 ukene jeg gikk gravid med Leon. Så ja, det kan være et tegn på graviditet. Det var helt grusomt noen ganger...

Skrevet

He, he.. Trodde aldri jeg skulle synes at diarè er kult, men hvis det kan være et symptom er det helt toppers ;-D Takk for svar!

Skrevet

komisk.Har det akkuat som deg,og er samme sted i syklus som deg. Eggløsningfor 8dager siden, siste 3 dager luftsmerter,mageknipog mye på do.

Håpe,håpe.

Skrevet

Det kan faktisk også være tegn på både el, stress, noe du har spist, bakterieinfeksjon osv...

Skrevet

Ja, håpe, håpe. Vi satser på at det er spira som skaper trøbbel :-) Lykke til!!

Skrevet

Jeg har også løs mage ved el ja...

Hvis du er gravid så må du juble for løs mage!! hahahaha

Skrevet

Stating the obvious!?

Skrevet

Ja, vet jo at det finnes andre årsaker til løs mage. Men er ikke så uttalt at jeg tror det er noen infeksjon og samboer har stort sett spist det samme som meg. Og el hadde jeg sannsynligvis for 8 dager siden (pos el-test dagen før og masse slim). Har også mensmurringer og stikninger. Får vite svaret om 1 uke. Kun i 2.pp så er forberedt på at det kan ta lenger tid.

Skrevet

:-)

Skrevet

jeg har hatt litt løs og litt hard mage om hverandre!

Skrevet

Jeg har løsmage og masse luft/oppblåst rett før EL men jeg har det også rett før TR! Men håper det er noe annet i ditt tilfelle da!!;) Lykketil;)

Skrevet

Hvordan går det med dere?:)

Jeg har problemer der selv...Men ikke direkte løs mage. Mer luft, småkramper i magen. Er kun i første pp,og har ikm om en ukes til...

Skrevet

Jeg er like lite klok.. Har fortsatt veldig oppblåst mage, tidvis mageknip og løs mage. Begynte å blø bittelitt i forgårs, ingenting i går og litt spotting i dag. Så er redd for at dette er begynnelsen på mensen. Men har også fått kvalme og hetetokter.. Tok en gravitest (apotekernes, kjøpt i Danmark) i dag (4 dager til IKM). Veldig usikker på resultatet der.. Synes jeg så en svaaaaaaak antydning til strek, men kan være en såkalt skyggestrek som ikke betyr noe. Får teste igjen ila et par dager hvis mensen ikke kommer.

Skrevet

Oj, så spennende da :)

Håpe det ikke kommer noe mens da, sånn at dette ikke er falske symptomer:)

Tok faktisk en test i dag selv...Klarte bare ikke vente...ups....Men negativ da..... Har ikke ikm før neste torsdag ca....... Men ventetdien er jo så lang.....BUHUU!!!!

Håpe skyggestreken blir sterkere da......

Lykke til:)

Skrevet

Klarte ikke holde meg, så tok en CB digitaltest i ettermiddag som viste Gravid!! Men er litt redd for at det skal gå galt siden jeg blør, evt at det kan være utenfor livmoren.. Krysser fingrene.

Men du må jo ikke gi opp håpet, ihvertfall! Hadde jo vært rart om testen hadde slått ut så tidlig.. Og oppblåst mage, mageknip og løs mage var ihvertfall de første vedvarende symptomene jeg hadde.. Men hetetokter og kvalme de siste dagene..

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...