Gå til innhold

Dere som har/har hatt Bugaboo Cameleon, se hit!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Poster innlegget mitt her jeg, var lite respons på "barnevogndebatten".

 

Jeg sliter med det evinnelige o' store vognVALGET! Er så vanskelig :) Har heldigvis ganske god tid da, har ikke termin før i slutten av januar... Men med beslutningsvegringen min er det greit å ha god tid tror jeg, hehe!

 

Foreløpig står det mellom Brio Happy og Bugaboo Cam. Er også veldig interessert i Brio Joy, men den har jo ikke kommet til Norge ennå, så har ikke fått sett den "live". Men den ligner vel litt på Bugaboo, iallefall hjulene da... Og apropos Bugaboo. Dere som har erfaring med den; hvordan fungerer egentlig hjulene på vinterføre? Innbiller meg at det egentlig ikke er noe problem ettersom man kan snu kjøreretningen slik at de store hjulene er fremst på vogna... Vet at man kan bytte ut de minste hjulene men da blir jo ikke hjulene svingbare og det går en del utover kjørekomforten regner jeg med... Hm, ikke lett dette. Er så lenge siden jeg har sett vogna "live" også, så husker ikke helt hvordan sportsvogndelen er, er ingen butikker som har vogna i nærheten av her vi bor, men er en butikk her som skal få den inn snart :) Hvordan synes dere sp.vogndelen er? Greit med formet sete? Plass til vinterpose? Må ta med 2-åringen min når vi skal kikke på vogna så får vi prøvd den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...