kriztie Skrevet 24. august 2008 #1 Skrevet 24. august 2008 Våknet tidlig i morrest med store smerter nede i magen, trodde selvfølgelig at jeg måtte på do. Var på do hver gang disse smertene kom å plutselig da jeg skulle tørke meg foran så kommer slimproppen ut!! Da gikk det opp for meg at dette er jo rier!!!!! Så nå sitter jeg her med uregelmessige rier... Kanskje det skjer noe iløpet av kvelden?! Det er i hvertfall godt å vite at noe skjer=)
kriztie Skrevet 24. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2008 Om 3 dager, den 27 ) Håper bare at det ikke stopper opp!
Lillepusen-78 Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Å, så spennende!!!! Lykke, lykke til hvis det ender i fødsel!!!!!
enita Skrevet 24. august 2008 #5 Skrevet 24. august 2008 Samme skjedde med meg, begynte med smerter nederst i magen igår, og har hatt det idag også. Kommer det å går veldig uregelmessig hos deg også, og kjenner du noe hele tiden, eller bare når du står oppreist/går rundt? Hos meg har ikke slimproppen gått, som jeg har sett iallefall, men er førstegangs, så vet jo ikke om det er rier eller hva det er... Noen kan vel gå med falske rier i en uke og to, håper jeg slipper det da. Lykke til, så får vi se hva som skjer med meg...
kriztie Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 Nei når har riene dabbet av.. Men jeg kjente de hele tiden, de kom når jeg lå å sov. Nå kjenner jeg meg bare helt rar, fortsatt vondt i magen, men ingen rier. Men har sykt vondt i ryggen! Så jeg ber til Gud at jeg vil føde iløpet av denne dagen eller i natt!!!
enita Skrevet 24. august 2008 #7 Skrevet 24. august 2008 Hvis du har ryggsmerte i tillegg, er det nok definitivt noe på gang! Masse lykke til !!! ) Du får ringe føden å høre hva de tror
kriztie Skrevet 24. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2008 Tror jeg skal vente litt siden jeg ikke har hatt skikkelige rier siden klokka 12 idag.. De sier jo at de fleste føder på natta, så jeg får bare håpe:o)
kriztie Skrevet 24. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2008 Her er vi i gang igjen, får prøve å holde på de nå! Å skal si man kjenner forskjellen på kynner og rier. Må skikkelig konsentrere meg og knipe øyne igjen, blir helt svett. Litt skummelt å tenke på at de skal bli værre:/ Jeg vil så gjærne bli mamma iløpet av natta:o)
Svensk Skrevet 24. august 2008 #10 Skrevet 24. august 2008 Lykke til! Fyll opp med drikke og mat, slik du ikke går tom før energi. Konsentrere dig om pusten.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 24. august 2008 #11 Skrevet 24. august 2008 Slapp godt av og prøv å sove litt sånn du er godt uthvilt til fødselen starter for fullt. Verste som er å være trøtt og utslitt i fødsel.. Lykke til!!
LivK har født Skrevet 24. august 2008 #12 Skrevet 24. august 2008 SÅÅÅ spennende! Håper du puster og peser ennå, og ser stjerner, hehe! Du får holde oss oppdatert, hvis du orker! Lykke, lykke til!!!
kriztie Skrevet 25. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 25. august 2008 Jeg tror jeg dør snart!! Har hatt uregelmessige rier i hele natt, ikke sovet noe. Det gjør så innmari vondt;( Spekulerer på om jeg skal ringe føden, men da får jeg vel beskjed om å vente til det er 3 min mellom riene.
ainapost Skrevet 25. august 2008 #14 Skrevet 25. august 2008 Hvor lenge er det mellom nå?? Har også hatt uregelmessige rier/maserier i hele natt....... Skal få barna på skolen og i bhg og reise inn på en sjekk. VOndt og slitsomt!
kriztie Skrevet 25. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 25. august 2008 Alt fra 3min til 15min!! Så sinnsykt slitsomt!!! Enn du da? Har du ringt å snakket med føden eller dra du bare innom? Tror jeg skal ringe nå..
malise Skrevet 25. august 2008 #16 Skrevet 25. august 2008 Hvordan går det med deg? Har du dratt på føden? Lykke til!
kriztie Skrevet 25. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 25. august 2008 Jeg ringte dit å de kunne ikke gjøre noe før det var 5min mellom riene, eller viss vannet gikk. Så her sitter jeg:/ Har nettopp vært i dusjen, å det ser ut som om at de har dabbet litt av.. Kan ikke forestille meg at jeg skal gå slik i flere dager!! Riene er jo så utrolig vonde at jeg tror jeg skal begynne å gråte. Dette blir nokk en laaaang fødsel eller begynnelse på fødsel!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå